کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی

فروش آن در جهان امروز یکی از سخت ترین چیز مواجه شده توسط هر شرکت است.


افزایش رقابت و خروج از مسابقات سنتی به دنیای دیجیتال را ساخته اند فروش و بازاریابی دشوار به فروش.


روند فروش می تواند یک چالش مرموز و پیچیده برای برخی از مردم به طوری که هیچ روش ساده تر و کلید های میانبر را می توان در نظر گرفته شود. با این حال ، در بسیاری از موارد ، شما فقط می توانید انجام برخی از راه حل های ساده برای بهبود فعالیت های فروش خود را.


برای بهترین محتوای مرتبط با کسب و کار ، به کانال تلگرام "کسب و کار با مبادله" مشترک شوید" :

در این مقاله ما می خواهیم گام های موثری برای افزایش حجم فروش برای شما کاربران عزیز برداریم.

  ادامه مطلب ...

تکنیک های افزایش فروش

کسب و کارهای کوچک بسیاری از گزینه های بالقوه برای فروش است; به عبارت دیگر جستجو برای مشتری بسیار ساده تر. فروش موفق با استفاده از 12 موثر ترین روش زیر شرکت خود را:


تشویق مشتریان به خرید محصولات گران تر

یک راه موثر برای فروش محصول به مشتری ارائه محصولات گران تر است. با این روش کار اضافی به فروش محصول مانند پیدا کردن مشتری دیگر را ندارد. مشتری با شما تماس برای خرید یک محصول خاص و یا شخصا به شرکت شما می آیند. به عنوان مثال ، مشتری می خواهد آیتم X به قیمت خریداری شده Hazar تام سوء ظن. در اینجا این است که فروشنده می تواند او را محصول Y این قیمت آن e Hazar تومان اما به جای آن از محصول مورد نظر مشتری مزایای بیشتری مانند دیگر تضمین وجود دارد و پیشنهاد را به من بدهید. این روش فروش بسیار ساده است زیرا فروش محصول را با خدمات بهتر مشتری ادغام می کند.

  ادامه مطلب ...

بازاریابی عصبی چیست؟

6 قانون بازاریابی عصبی

هنوز کلمه ما در مورد شرکت شما صحبت نمی استفاده نمی. تمرکز بر روی نقص کاربر و نه در خودتان.


سر به اصلی. پیام شما رقابت با 10 ، 000 پیام های دیگر که روزانه به مغز شما برسد.


عکاسی. نه تنها در مورد محصول خود صحبت کنید ، بلکه آن را نشان می دهد. و حتی اگر شما می توانید تصویر را به صادرات کاربر نشان نمی دهد.


صرفه جویی ملموس و tangible.In تبلیغات که با استفاده از چهره افراد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای هدف خود را به عنوان مثال از این است.


ایجاد یک بسته شدن قوی. در واقع ، مردم توجه بیشتری به آغاز و پایان تبلیغات پرداخت. این امر منجر به تداوم در حافظه.


استفاده از احساسات. تعجب ، خنده ، ترس و خشم باعث وقفه و بنابراین در نظر گرفته شده برای گرفتن خاطرات.


چگونه بازاریابی عصبی یا بازاریابی عصبی منجر به رضایت مشتری و فروش می شود ؟

در بازاریابی عصبی, شما قرار نیست به احمق مشتری خود را! برخی از عملکرد مغز انسان در مواجهه با چیزهای جدید در زندگی همان است و شما با تحلیل صحیح از این تعامل مغز می تواند درک کند که مخاطب چگونه خود را با نام تجاری و تبلیغات خود را ملاقات.


در سراسر جهان بسیاری از شرکت ها و جشنواره ها وجود دارد وعده پاداش و گران قیمت را اما نمی تواند هر کسی را جذب کند و آنها را از شناختی که در زمان nurumarktinگ درگیر با آن است.


برای مثال تحقیقات نشان می دهد که دیدن قیمت بالا وجود ندارد و آماده سازی در مشتری, مغز, احساس منزجر آنها انجام می شود بنابراین شما باید فکر می کنم در راه های خلاقانه برای گرفتن نبض مشتری در زمان کشف قیمت این محصول به شما خواهد شد به عنوان به خوبی.


بر خلاف این ایده که فقط بدبختی مردم ممکن است احساس خوب در زمان خرید دیدن قیمت در همه مشتری طیف این است که دیده می شود از طریق یک حالت دفاعی به کشف قیمت محصول خود را.


مهم ترین وظیفه بازاریابی عصبی این است که کشف توابع مشابه مغز مخاطب در برخورد با محصول خود را.


از کجا شروع بازاریابی عصبی?

اکثر شرکت های بزرگ انجام تحقیقات بازار قبل از تولید یک محصول برای تولید یک محصول است که منافع مشتریان.


آنها از مردم پرسیدند که چگونه می خواهید محصول بعدی ما باشد ، چه رنگی بسته بندی شده است و چه ویژگی هایی دارد.


سپس با توجه به نتایج نظرسنجی ها و تحقیقات بازار تولید یک محصول جدید است. سپس چیزی عجیب و غریب اتفاق افتاد. این محصول جدید, به شدت توسط خواسته های مشتریان تولید, شکست خورده.


همان افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند محصول مورد نظر را خریداری نکرده اند.


کم کم بازاریابان کمک به نتیجه گیری کرد که پاسخ بسیاری از افراد در تحقیقات بازار است متفاوت از رفتار خرید و گاهی کاملا متناقض است.


از این رو, آن است که همیشه ممکن نیست به درخواست مشتری برای محصول او علاقه مند است, و سپس با موفقیت تولید این محصول.


در یک آزمایش دیگر ، افرادی که به یک نمایشگاه رفتند تا نقاشی های گران قیمت را خریداری کنند ، خواسته شد که چه نوع تصاویری را دوست داشت.


پاسخ آنها رایج ترین تصاویر طبیعت بود. سپس رفتار خرید این افراد مورد بررسی قرار گرفت. اغلب آنها تصاویر غیر از تصاویر طبیعت را خریداری کرده اند!


چه مشتریان در مورد سلیقه خود می گویند سازگار با خرید خود نمی!

سر مالکوم گلادول توصیف این پدیده در کتاب معروف خود "نقطه اوج". او توضیح می دهد که افراد مختلف در این نظرسنجی در هنگام ورود به کافه و جو در زمان, چه قهوه مورد علاقه خود را است.


بسیاری از مردم ذکر شده در این نظرسنجی در قهوه تلخ و ضخیم علاقه مند بودند, پس از چند دقیقه در همان کافه, آنها بسیار شیرین بود.


بنابراین ، آن است که همیشه ممکن نیست به اعتماد داده های مشتری. گاهی اوقات آنها نظرات در مورد محصول که در تضاد با خرید خود را.


مغز انسان را وارد کنید و راز را نشان می دهد

اگر مشتریان در مورد نیازهای واقعی خود صحبت نمی کنند و همیشه نمی توانند به آنچه می گویند اعتماد کنند ، راه حل چیست؟


در سال های اخیر ، دستگاه هایی با نام eeg ، fMRI و IC ، که انواع کوچک و قابل حمل نصب شده بر روی سر انسان هستند و می توانند از مغز انسان عکس بگیرند.


این دستگاه باز یک شیر برای ورود به مغز انسان است. دانشمندان و بازاریابان می توانند با بررسی تصاویر مغزی فردی که به عنوان مثال تصمیمات خرید را می گیرند ، چشم انداز معتبر و تازه ای را به دست آورند.


اگر ما به سادگی توضیح دهید که چگونه این ارگان کار می کنند آن است که هنگامی که یک بخش خاصی از مغز تحریک شده و خون است که معمولا منتقل شده به آن بخش از مغز با اکسیژن بیشتر.


حتی دستگاه های مانند fMRI با یک تصویر از مغز آنها تولید, می توانید مغز تحریک کردهاید.


مقایسه الگوها

بررسی الگوهای مختلف مغز در هنگام انجام فعالیت های مختلف ما را به نتایج جالب و جدید هدایت می کند.


به عنوان مثال ، مغز افراد مختلف پرداخت پول در یک فروشگاه تصاویر و در مقایسه با الگوی به دست آمده با الگوهای دیگر.


سپس الگوی حاصل شبیه تصویر مغز زمانی است که بدن درد را تجربه می کند!


هنگامی که ما ضربه سوزن, در حال تحریک همان بخش از مغز, که تحریک در هنگام خرید.


حتی از این تجربه ، نتیجه گیری این است که زمانی که یک فرد ، پول ، پرداخت آن. در مغز ، بخشی از درد ، ایجاد انگیزه در آن ، پرداخت پول به مشتری است که معمولا دردناک است ، حتی اگر مشتری هرگز زبان موضوع را به دیگران!


بنابراین با انجام بسیاری از آزمایش های مختلف ، ما اطلاعاتی را دریافت می کنیم که می تواند به ما در بازار و فروش محصولات و خدمات بهتر کمک کند.


سه بخش اصلی مغز هنگام خرید

برای بازاریابی بهتر ، لازم است دانش کوتاهی با مغز داشته باشید. مغز به سه بخش اصلی تقسیم می شود که از لحاظ ساختار و عملکرد سلولی متفاوت است.


اگر چه این سه بخش بر فعالیت یکدیگر تاثیر می گذارند و نمی توانند در اسرع وقت به یک فعالیت خاص مغز نسبت داده شوند ، هر بخش از مغز نقش خاصی ایفا می کند.


این سه بخش مغز جدید و مغز میانی و مغز قدیمی نامیده می شوند.


مغز جدید معمولا وظایف تحلیلی پیچیده را انجام می دهد.


تصمیمات منطقی ، آموزش و کار داوطلبانه ما با رانندگی این بخش از مغز ساخته شده است. مغز نتایج جدیدی از تجزیه و تحلیل به دو بخش دیگر می فرستد.


مغز میانی می پردازد بیشتر با حالات عاطفی و انتقال داده ها به دو بخش دیگر مغز.


سن مغز مسئول فعالیت های اساسی ما برای حفظ بقا است. خدا این بخش طراحی شده به طوری که این امر می تواند ممکن است برای ادامه زندگی ما با سفارشات صادر شده است.به عنوان مثال ، هنگامی که ما احساس گرسنگی ، سفارش پردازش مغز قدیمی.


دوستان که با الکترونیک آشنا هستند نشدم غیر قابل انکار آشنا. در حقیقت, معافیت مغز قدیمی نمی تواند رد که نیاز به در اولین فرصت ممکن خطاب.


شرایط مانند تنفس نیز با مغز قدیمی همراه است. اگر نه, شاید گاهی اوقات ما فراموش تنفس و زندگی ما خواهد شد در معرض خطر قرار داده.!

منبع:

https://forum.xda-developers.com/m/zigoliyoo.11337371/about?__cf_chl_jschl_tk__=5a75c90a74333dfe8a6f2bd4e8b84059b9784220-1614079210-0-AaPbNOWwJvUkvG1ZLXQmpcQXXsuXWKdlX0ke-IINxrZAqSqavcKNWtUyp0kcJLzJjjIk4dHwguG_Ac-psRCAYPjQaa45_3olV51Qm9WifYrQIDJUIO8w978eVnpFGGUBrlk2_QEg4fVFAalColmB6YRNilftmpscF5D1XwogMsUEJhsrHiBLfSZwBdxJI4x6xsNvCe5I19ZzGtEorWmms3tT-NNh1W6d9qBkC9qLEtAxOzugRgSRR06S0EVU5weC2PdSF20r3xsztpyko6Lx5LiY2zziOTpGtu3Detaa9yzXWK0RruT8bb69rM_kgqQEauJyC2uQ-2w2rf3yihAv-KFsR34jLAWWAzuaUyYYH8dl