کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازایابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت های گفته میشود که برای اهداف خاص مانند تبلیغات محصولات، خدمات و … که در بستر اینترنت انجام میشود را دیجیتال مارکتینگ می گویند. و یا به زبان ساده دیجیتال مارکتینگ یعنی استفاده از ابزارهای بازاریابی برای دیده شدن.

در این مقاله راجب دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای بازاریابی دیجیتال صحبت خواهم کرد. پس با من در این مقاله جذاب همراه آکادمی مومنی باشید.

 

ادامه مطلب ...

کسب و کار آنلاین


تجارت آنلاین با نرخ دو رقمی رو به رشد است. طبق اعلام eMarketer ، در سال 2017 نسبت به سال قبل 24.8 درصد افزایش داشته است. فروش جهانی در سراسر جهان به 2.304 تریلیون دلار رسیده است که تلفن های همراه 58.9٪ از این فروش ها را به خود اختصاص داده اند.

از آنجا که تجارت آنلاین همچنان بخش عمده ای از بازار خرده فروشی سنتی را در سرتاسر جهان به خود اختصاص داده است ، این زمان خوبی است تا ایده های کسب و کار آنلاین خود را به مرحله اجرا برسانید .

این بدان دلیل است که انتظار می رود 47.3٪ از جمعیت جهان در سال 2018 بصورت آنلاین خریداری کنند . و هرچه افراد بیشتری از تجارت الکترونیک استفاده می کنند ، مشتریان به دنبال ایده های جدید و خلاقانه تجارت آنلاین هستند تا تجربه را بهتر کنند.

در حالی که فناوری و نقطه قیمت به برابری دست می یابند که در آن تفاوت کمی وجود خواهد داشت ، تجربه مشتری نقش مهمی در یک تجارت آنلاین ایفا می کند.

مشاغل آنلاین که تجربه مشتری در آن به اولویت تبدیل می شود ، افراد بیشتری را که روی فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود کلیک می کنند ، مشاهده می کنند.

این شامل ارائه بررسی مشتری ، تعامل با رسانه های اجتماعی ، سایتی بهینه شده برای موبایل ، برنامه های تلفن همراه ، چت بابات و موارد دیگر می باشد.

هدف این است که جدیدترین ایده های کسب و کار آنلاین را پیاده سازی کنید تا تجارت آنلاین شما به رشد خود ادامه دهد.

ایده های کسب و کار آنلاین

در اینجا 50 ایده کسب و کار آنلاین را می توانید بلافاصله شروع کنید.

وبلاگ نویس

50 ایده آنلاین کسب و کار - Blogger



وبلاگ نویسی یک فرصت تجاری مناسب است که به شما امکان می دهد طاقچه ای را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. و می توانید از طریق تبلیغات ، پیوندهای وابسته ، infoproducts یا هر تعداد راه دیگر ، درآمد کسب کنید.

دستیار مجازی

مشاغل و متخصصان غالباً می توانند از کمک دستیار برای مدیریت کارهایی مانند ایمیل و رسانه های اجتماعی استفاده کنند. و شما می توانید خدمات خود را به عنوان دستیار مجازی به صورت آنلاین به آن مشتریان ارائه دهید .

مدیر رسانه های اجتماعی

اگر اهل رسانه اجتماعی هستید ، می توانید خدمات خود را به مارک هایی ارائه دهید که می خواهند به طور روزانه به مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود کمک کنند .

مشاور رسانه های اجتماعی

از طرف دیگر ، می توانید به جای اینکه در واقع حساب های مربوط به آنها را مدیریت کنید ، تخصص رسانه های اجتماعی خود را به صورت آنلاین به مشتریان ارائه دهید.



Influencer رسانه های اجتماعی

یا در عوض می توانید روی رشد حساب های رسانه های اجتماعی خود تمرکز کنید. و اگر تأثیر کافی در شبکه خود دارید ، می توانید یک تجارت را به عنوان یک تأثیرگذار که با مارک ها کار می کند برای ارتقاء محصولات و خدمات در حساب خود ایجاد کنید.

نویسنده کتاب

50 ایده آنلاین کسب و کار - نویسنده کتاب

اگر ایده کتاب دارید ، می توانید کتاب الکترونیکی خود را بنویسید و آن را در سیستم عامل های آنلاین مانند آمازون منتشر کنید .

خالق دوره آنلاین

همچنین می توانید با ایجاد دوره های شخصی و فروش آنها در وب سایت یا لیست ایمیل دانش خود را با افراد آنلاین به اشتراک بگذارید.



مربی تجارت

اگر تخصص کافی در تجارت دارید ، می توانید خدمات مشاوره یا مربیگری را به مشتریان ارائه دهید و از طریق ایمیل یا برنامه های گفتگوی ویدیویی مانند Skype با آنها ارتباط برقرار کنید.

مشاور سئو

همچنین می توانید برای مشاغلی که می خواهند شانس وب سایت های خود را در نتایج جستجو نشان دهند ، یک نوع سرویس تخصصی تری مانند سئو ارائه دهید.

بازاریاب وابسته

برنامه های وابسته به شما این امکان را می دهد که با ارسال لینک به محصولات و خدمات مختلف و پس از آن سهمی از هر فروش که به آن مراجعه می کنید ، درآمد کسب کنید.

شخصیت YouTube

50 ایده کسب و کار آنلاین - شخصیت YouTube



برای آن دسته از کارآفرینان که در مقابل دوربین راحت هستند ، می توانید کانال YouTube خود را شروع کرده و از طریق سهام تبلیغات درآمد کسب کنید .

پادکستر

همچنین می توانید پادکست خود را شروع کرده و برای ایجاد مشاغل پیرامون محتوای خود ، تبلیغات یا حامی مالی بفروشید.

فروشنده eBay

اگر می خواهید محصولات واقعی را بفروشید ، می توانید به راحتی فروشگاه آنلاین را بر روی سیستم عامل هایی مانند eBay راه اندازی کنید و انواع مختلف محصولات را بفروشید.

صاحب مشاغل دست ساز

یا می توانید محصولات خود را بسازید و فروشگاه تجارت الکترونیکی دست ساز خود را راه اندازی کنید و یا یک فروشگاه روی سکویی مانند Etsy راه اندازی کنید.



طراح وب

اگر در مورد وب سایت ها دانش و دانش کافی دارید ، می توانید به عنوان یک طراح وب خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.

توسعه دهنده وب سایت

50 ایده کسب و کار آنلاین - توسعه دهنده وب سایت

همچنین می توانید با کمک به قسمت پشتی فرآیند ساخت وب سایت ، تجارت ایجاد کنید. این امر نیاز به دانش فنی کمی دارد اما به همان اندازه طراحی صرفه جویی ندارد.

طراح گرافیک

یا می توانید برخی از خدمات طراحی فنی کمتری ارائه دهید اما همچنان به عنوان یک طراح گرافیک با آنها ارتباط برقرار کرده و مشتری را به صورت آنلاین جذب می کنید.



برنامه نویس

اگر دانش فنی زیادی در مورد برنامه های تلفن همراه دارید ، می توانید به عنوان یک توسعه دهنده برنامه برای مشتری ها یک تجارت ایجاد کنید یا حتی می توانید برنامه خود را برای فروش بسازید.

نمایندگی فروش دامنه

هرکسی که می خواهد وب سایت خود را راه اندازی کند ، ابتدا به یک دامنه احتیاج دارد. این بدان معناست که آنها نیاز دارند که آن دامنه را از جایی خریداری کنند. بنابراین می توانید با خرید دامنه ها و فروش آنها ، تجارت ایجاد کنید.

نویسنده آزاد

برای کسانی که می خواهند بدون نوشتن وبلاگ شخصی خود مشاغل نوشتن را شروع کنند ، می توانید خدمات نوشتن خود را به عنوان یک فریلنسر به مشتریان خارجی ارائه دهید.

طراح تی شرت

50 ایده کسب و کار آنلاین - طراح پیراهن



سیستم عامل های آنلاین مانند Redbubble و CafePress این امکان را برای کارآفرینان فراهم می کند که طرح ها را به تی شرت ها و محصولات مشابه اضافه کنند و سپس آنها را به مشتریان آنلاین بفروشند.

معلم از راه دور

برای اینکه یک آموزگار مؤثر باشید نیازی نیست که به صورت حضوری با افراد ملاقات کنید. شما می توانید جلسات آنلاین را با مشتری تنظیم کنید تا به آنها در موضوعات مختلف کمک کنید.

متخصص تبلیغات آنلاین

اگر در مورد گزینه های تبلیغات آنلاین آگاهی دارید ، می توانید خدمات خود را به مشاغلی که می خواهند از تبلیغات آنلاین استفاده کنند ، برای تبلیغ پیشنهادات خود ارائه دهید.

مشاور مسافرتی

نمایندگان مسافرتی مانند گذشته محبوبیتی ندارند. اما شما هنوز هم می توانید یک تجارت به عنوان یک مشاور مسافرتی آنلاین ایجاد کنید تا به مشتریان و گروه ها کمک کنید تا بهترین گزینه های ممکن را در گزینه های سفر پیدا کنند.



اثبات کننده

شما می توانید برای مشاغل مختلف ، نویسندگان و سایر مشتریانی که می خواهند کار خود را به صورت آنلاین برای شما ارسال کنند ، یک تجارت به عنوان یک کتاب نویس یا ویرایشگر بسازید.

عکاس سهام

50 ایده آنلاین کسب و کار - عکاس

اگر می خواهید یک تجارت عکاسی بطور عمده آنلاین بسازید ، می توانید عکس بگیرید و سپس آنها را در وب سایت های عکس سهام بفروشید.

نگارنده وب سایت

نویسندگان نویسنده کتاب ، یک فرصت شغلی نوشتن دیگر است که به مشاغل کمک می کند نسخه را برای وب سایت خود بسازند.

پشتیبانی فنی مجازی

اگر دانش کافی از دانش فنی دارید ، می توانید خدماتی را تنظیم کنید که پشتیبانی از راه دور فناوری را برای مشتریانی که به صورت آنلاین با شما تماس می گیرند ، فراهم کند.

خدمات مشتری با قرارداد

همچنین می توانید به مشاغلی که می خواهند از خدمات ارتباط با مشتری خود خارج شوید ، خدماتی ارائه دهید.

توسعه دهنده نرم افزار

برای کسانی که با مشکلات و ظرافت های ایجاد نرم افزار آشنا هستند ، می توانید خدمات خود را بصورت آزاد به مشاغل ارائه دهید ، یا حتی برنامه های نرم افزاری خود را برای فروش بسازید.

مشاور بازاریابی

اگر یک بازاریاب باتجربه هستید ، می توانید به مشاغلی که می خواهند در ایجاد و اجرای برنامه های بازاریابی آنلاین خود نیز کمک کنند ، خدمات ارائه دهید.

توسعه دهنده قالب وردپرس

وردپرس یک بستر محبوب برای وبلاگ ها و وب سایت ها است. بنابراین می توانید با ایجاد مضامین از پیش ساخته برای افرادی که می خواهند راهی آسان برای جمع کردن وب سایت های خود در وردپرس ایجاد کنند ، تجارت ایجاد کنید.

محقق

فرصت های زیادی در آنجا وجود دارد که محققان بتوانند خدمات خود را به نویسندگان ، مشاغل و سایر مشتریان بصورت آنلاین ارائه دهند.

عضو سایت اپراتور

اگر ایده ای برای وب سایت طاقچه دارید ، می توانید برای افرادی که علاقه مند به عضویت در جامعه یا دسترسی به سایر مزایای پیشنهادی سایت شما هستند ، عضویت های پرداختی را ارائه دهید.

خالق شبکه وبلاگ

همچنین می توانید شبکه ای را تنظیم کنید که مخصوص وبلاگ نویسان باشد و اعضای آن هزینه پرداخت کنند یا از طریق تبلیغات یا infoproducts درآمد کسب کنند.

خالق شبکه تبلیغاتی

از طرف دیگر ، می توانید شبکه ای را برای بلاگرها ، صاحبان سایت و سایر مشاغل آنلاین ایجاد کنید که می خواهند حامی یا تبلیغ کننده پیدا کنند و بالعکس.

روابط عمومی آنلاین

روابط عمومی مطمئناً یک فرصت تجاری مناسب است. و می توانید شغلی بسازید که بطور عمده با مشتریان و نشریات بصورت آنلاین ارتباط برقرار کند.

سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت

برای کسانی که مایل به همکاری با مشاغلی هستند که در حال حاضر دارای وب سایت هستند ، اما می توانند از برخی از کمک هایی برای حفظ یا مدیریت آنها استفاده کنند ، می توانید خدمات خود را به عنوان یک مدیر وب سایت یا ارائه دهنده خدمات ارائه دهید.

سرویس انتقاد وب سایت

همچنین می توانید برای انتقاد از وب سایت ها برای مشاغل که احساس می کنند نیاز به ایجاد تغییر یا بهبود در تجربه بازدید کنندگان آنلاین خود دارند ، تخصص داشته باشید.

استخدام آنلاین

برای کسانی که می خواهند به مشتریان شغلی کمک کنند تا بهترین اعضای تیم را پیدا کنند ، می توانید یک سرویس استخدام را شروع کنید که نامزدها را بطور عمده آنلاین پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار می کند.

خدمات نوشتن را از سر بگیرید

همچنین می توانید با راه اندازی یک سرویس که به آنها کمک می کند تا رزومه کاری و پوشش نامه را انجام دهید ، با مشتریانی که به دنبال کار هستند کار کنید.

مربی زندگی

اگر می خواهید به مشتریان با موضوعات مختلف کمک کنید ، می توانید به عنوان مربی زندگی ، یک تجارت را راه اندازی کنید و به طور عمده بصورت آنلاین با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

خدمات برنامه غذایی

یا اگر می خواهید خاص تر شوید و به مشتریان در برنامه ریزی وعده های غذایی و تغذیه خود کمک کنید ، می توانید یک سرویس برنامه ریزی غذا را در جایی که با مشتریان به صورت آنلاین مشورت می کنید ارائه دهید و سپس بر اساس مشاوره خود آنها را برای آنها ارسال کنید.

تصویرگر سفارشی

اگر یک هنرمند ماهر هستید ، می توانید به مشتریانی که از طریق وب سایت یا سایر کانال های آنلاین به شما دسترسی پیدا می کنند ، خدمات تصویر سازی سفارشی ارائه دهید.

آگهی تبلیغاتی ویدیو

همچنین می توانید در کار با مشتریانی که به ایجاد تبلیغات ویدیویی برای ظاهر شدن در YouTube یا سایر سیستم عامل های آنلاین نیاز دارند ، تخصص دهید.

بازاریاب فروش مستقیم

برای کسانی که به فروش مهارت دارند می توانید با ارائه خدمات خود به مشتریان تجاری و سپس دسترسی به مشتریان بالقوه بصورت آنلاین شغلی ایجاد کنید.

مشاور مالی

اگر دانش مالی نسبتاً خوبی داشته باشید ، می توانید یک تجارت را به عنوان مشاور مالی بسازید و با مشتریانی کار کنید که به صورت آنلاین به شما دسترسی پیدا کنند.

خدمات حسابداری

یا می توانید خدمات حسابداری را به مشاغل مختلف ارائه دهید و فقط یک سیستم ارتباطی آنلاین راه اندازی کنید تا امور آسان شود.

سرویس خبرنامه آنلاین

راه اندازی خبرنامه آنلاین کاملاً ساده است. و اگر شبکه بزرگی ایجاد کرده اید ، می توانید با کار با سایر مشاغل ، از لیست خود برای فروش محصولات ، خدمات یا درآمدزایی استفاده کنید.

خدمات تولید سرب

همچنین می توانید برای مشتریان شغلی که به تولید آنلاین راهنما نیاز دارند ، خدمات ارائه دهید.