کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

کارآفرین بعدی

این مقاله توسط الکس سیکس ، کارآفرین NEXT که توسط متخصص Assemble ساخته شده است ، نوشته شده است. اگر می خواهید قدم بعدی در تجارت خود بردارید ، بنابراین ما شما را تشویق می کنیم تا از کارآفرینی NEXT پشتیبانی شده توسط Assemble استفاده کنید.


زمان آن است که با حقیقت روبرو شوید: دستیابی به تعداد بیشتری از پیروان اینستاگرام به آسانی مانند گذشته نبود. مدتها گذشته است روزهایی که ارسال عکسی با چند هشتگ در اینستاگرام کافی بود تا حداقل صد دنبال کننده دیگر کسب کنید. اما روند رسانه های اجتماعی به سرعت پیش می رود و پیروان رو به رشد آن چیزی نیست که قبلاً بوده است. هنوز تکنیک هایی وجود دارد که می توانید برای افزایش چشمگیر پیروان اینستاگرام برند خود در سنی که به نظر غیرممکن است ، وجود داشته


با وجود رقابت زیاد در اینستاگرام و الگوریتم های در حال تغییر آن ، کسب و کارها باید یاد بگیرند که چگونه توجه کاربر را به اندازه کافی جلب کنند تا از پیمایش گذشته جلوگیری کند. ما لیستی از بهترین نکات برای افزایش پیروان اینستاگرام خود و جلب توجه برند مورد نظر خود را گردآوری کرده ایم و شما را در هر زمان دیگری به یک طرفدار اینستاگرام تبدیل می کنید.


1. زمان مناسب برای ارسال را پیدا کنید.

باور کنید یا نه (اما باید) ، زمانی که تصمیم به ارسال محتوای اینستاگرام خود دارید می تواند تا حد زیادی در نحوه عملکرد آن تأثیر بگذارد. با این حال ، با 24 ساعت شبانه روز و هفت روز در هفته ، تصمیم گیری برای ارسال مطالب شما می تواند کاملاً چشمگیر به نظر برسد. برای جلوگیری از سردرد اجتناب ناپذیر از تلاش برای فهمیدن آن ، یک جستجوی ساده آنلاین می تواند به شما در ساخت پایه و اساس برنامه محتوای اینستاگرام کمک کند.


بسیاری از وبلاگ های رسانه های اجتماعی و ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی قبلاً اقدام به انجام حفاری کرده اند تا بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام را تعیین کنند ، ضمن اینکه در ساعات تحقیق خود صرفه جویی می کنید ، امکان ارسال پست با اطمینان را به شما می دهد. اما با زمانهای استاندارد توصیه شده مطابقت نداشته باشید. همه مخاطبان متفاوت هستند و ممکن است در ساعاتی که اندکی از زمان "محبوب ترین" انحراف دارند ، در اینستاگرام فعال باشند. از داده های کلی به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی خود استفاده کنید ، و زمان شروع ارسال را برای تعیین بهترین زمان برای موارد خاص زیر تنظیم کنید.

  ادامه مطلب ...

طراحی سایت بدون کدنویسی

Gator Builder یک نرم افزار طراحی وب و توسعه وب توسط HostGator است.طراحی سایت بدون کدنویسی  این پر از ده ها قالب وب برای هر طاقچه تجاری است. قالب ها برای کار با خدمات شخص ثالث زیبا و کاملاً پویا هستند. می توانید برای اضافه کردن تصاویر ، فیلم ها ، نقشه Google و موارد دیگر با چند کلیک از رابط drag and drop استفاده کنید.


از آنجا که توسط میزبان ، یکی از بهترین شرکتهای میزبانی وب در کره زمین ساخته شده است ، هر طرح نیز دارای گزینه میزبانی است. Gator Builder با کانالهای اجتماعی ادغام می شود تا فیدهای مربوط به حساب های Facebook ، Twitter و Instagram را نمایش دهد.

 

ادامه مطلب ...

چگونه در جستجوی تصاویر گوگل رتبه بهتری کسب کنیم؟

افزایش درخواست برای محتوای تصویری فرصت‌های جدیدی را برای افزایش ترافیک جستجوی سایت از طریق بهینه‌سازی عکس و ویدئو فراهم کرده است. بهینه‌سازی تصاویر فرصتی را برای وب‌سایت مهیا می‌کند تا کاربر از طریق جستجوی تصاویر مورد نظر به وب‌سایت شما هدایت شود. بنابراین استفاده از لوگوی جالب یا تصاویر گرافیکی باکیفیت نیز به اندازه‌ی محتوای مناسب در جذب ترافیک موثر هستند. اما نکات مورد استفاده در بهینه‌سازی متن هیچ کاربردی در بهینه‌سازی تصاویر ندارند. پس چگونه می‌توان شانس دیده شدن تصاویر در نتیجه‌ی جستجوی کاربر را بالا برد؟ آیا کلمات کلیدی برای این کار مفید هستند؟ در ادامه‌ی این مقاله تمام نکات مربوط به بهینه‌سازی جستجوی تصاویر را بررسی خواهیم کرد.

 

ادامه مطلب ...

24 نکته از ایلان ماسک

موفقیت ایلان ماسک از یک تئوری ساده و بی‌نقص پیروی می‌کند؛ شهرت ایلان ماسک به‌دلیل اندیشه پیشرو او در زمینه تکنولوژی و تلاش برای توسعه آن است. اگرچه او در زمره صد فرد ثروتمند جهان قرار دارد، اما او را به‌ندرت به عنوان یک سرمایه‌دار و حتی سرمایه‌گذار می‌شناسند. او به‌طور قطع متمایزترین، عجیب‌ترین و در عین حال جاه‌طلب‌ترین مدیر عاملی است که تابه‌حال دیده‌اید.

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا موتورز از ابتدا رویاهای بزرگی را در سر می‌پروراند؛ رویاهایی که بسیار پرریسک و پرهزینه بود. وی علاوه‌بر مدیریت شرکت تسلا، مدیر عاملی شرکت اسپیس‌ایکس را نیز برعهده دارد. ترکیبی از هوش تجاری و هدف‌مندی بالای ایلان ماسک او را به مردی که امروزه می‌شناسیم، بدل کرده است. فردی عمل‌گرا که می‌داند چگونه باید یک شرکت را مدیریت کند.

   ادامه مطلب ...

4 اصل مهم برای راه‌اندازی یک کار موفق

این مقاله به این موضوع می‌پردازد که چگونه اشتیاق (Passion)، مردم (People)، مردم‌داری (Personal) و محصول (Product) می‌‌توانند به ارتقای حرفه شما به عنوان صاحب کسب‌وکار، مدیر یا کارمندی که دنبال راه‌های تازه‌تری برای رشد کسب‌‌وکار خود هستید، کمک کنند.

   ادامه مطلب ...