کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

آموزش طراحی سایت با وردپرس

قبلاً بدون دانستن حداقل اصول کدگذاری نمی توانستید وب سایتی ایجاد کنید. با این حال ، این روزها ، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس و سایت سازان امکان راه اندازی وب سایت خود را برای تقریباً هر کس فراهم کرده است. حتی اگر هرگز خط کد را لمس نکرده باشید. آموزش طراحی سایت با وردپرس  با این حال ، هنوز محدودیت هایی برای آنچه می توانید بدون هیچ دانش کدگذاری انجام دهید وجود دارد.


خوشبختانه این محدودیت ها آنچنان که تصور می کنید سختگیرانه نیستند. در واقع ، ایجاد وب سایت های تا حدودی پیچیده در وردپرس بدون دانستن نحوه کدگذاری کاملاً امکان پذیر است. در این مقاله ، شما را در مورد آنچه می توانید و یا نمی توانید با WordPress انجام دهید ، در صورت نداشتن تجربه توسعه وب ، بررسی خواهیم کرد. بیایید درست بپریم!

  ادامه مطلب ...

کاهش تضمینی رتبه الکسا

این که آیا شما یک تاجر هستید یا توسعه دهنده نرم افزار هستید ، وب سایت شما اولین و آخرین چیزی است که هر روز به آن نگاه می کنید. وب سایت شما به وب سایت شما تبدیل می شود رتبه الکسا علامت یک وب سایت معتبر و معتبر است. رتبه بالاتر الکسا به این معنی است که وب سایت شما از ترافیک بیشتری برخوردار است. بنابراین ، برای دستیابی به آن که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه الکسا در اینجا می شود ، 5 مرحله برای کمک به شما می باشد.


1. محتوای کیفیت
اگر می خواهید ترافیک خوبی داشته باشید ، محتوای اصلی و اصلی را ایجاد کنید. اینترنت پر از مقاله و وبلاگ در مورد هر موضوع دیگر است. از آنجا که طاقچه خود را انتخاب کرده اید ، چشم انداز بهتری نسبت به حوزه خود خواهید داشت و بنابراین نظارت خود را بر محتوای با کیفیت خوب نشان خواهید داد.
 
ادامه مطلب ...