کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

موسیقی و بازاریابی منحصر به فرد استرالیا

در این مواقع پرخاشگرانه ، همه ما می توانیم با اندکی احترام به کار خود ادامه دهیم ، به ویژه مردم استرالیا که ماهها بویژه چند ماه سخت در آتش سوزی های سخت خود را از دست داده اند. یک مورد که آنها باید منتظر آن باشند ، نظرسنجی رادیویی از 100 آهنگ برتر کشور - یک رویداد منحصر به فرد وحدت بخش است که هر ژانویه (تابستان) آنها را سرگرم می کند.

در طول چند دهه ، کمپین رادیویی دولتی Triple J's Hottest 100 کمپین روشنایی بر استعدادهای تازه موسیقی تابیده است. در اواخر دهه 1980 به عنوان یک بلوط ایده فقط در یک دهه گذشته ، Triple J's hottest 100 rundown جنجالی جدی در طی این سالها به خود اختصاص داده و به یک نهاد ملی تبدیل شده است.

برای تجلیل از غم و اندوه سال 2020 ، ما به این جایزه موسیقی سالانه استرالیا می پردازیم و نقش محوری را که موسیقی در بازاریابی ایفا می کند در نظر خواهیم گرفت.

 

ادامه مطلب ...

3 راه برای ساخت نام تجاری خود افسانه ای ، سبک جنگ ستارگان

 این که آیا شما یک جورج لوکاس سخت در حال مرگ هستید ، یک شخص مهربان اخیر جنگ ستارگان یا هوادارانی که هر چیزی را در رابطه با جنگ ستارگان می خورند ، قسمت آخر فیلم "Skywalker Saga" احتمالاً برجسته ای در خوراک رسانه های اجتماعی شما بوده است.

از آنجایی که دیزنی در سال 2012 فرانکایز جنگ ستارگان را از LucasFilm با مبلغ 4.05 میلیارد دلار خریداری کرد (به دلهره بسیاری از طرفداران جورج لوکاس) Star Wars برای مخاطبان گسترده تری قابل مشاهده است و در سال 2015 به فروش تمام وقت 2 میلیارد دلار فروش باکس آفیس رسیده است. 

با این حال ، این فقط کار دیزنی نبود. 

در طول 43 سال گذشته ، این برند 9 فیلم تولید کرده است که ارزش فرانشیز برآورد شده 63 میلیارد دلار را به عنوان پنجمین حق امتیاز رسانه ای در جهان شناخته شده در نظر گرفته است.

 

ادامه مطلب ...

دیجیتالی شدن در ارتباطات از راه دور: آیا شرکت ها در حال افزایش به چالش هستند؟

انقلاب دیجیتال بیشتر جنبه های زندگی ما را فرا گرفته است و تقاطع فناوری و بشریت هرگز عمیق تر نبوده است. به همین ترتیب ، فناوری دیجیتال در همه جا وجود دارد ، از خرید و تأمین مالی گرفته تا بهداشت و سلامتی .


این پدیده همچنین تأثیر بسزایی در ارتباطات ایجاد کرده است و فناوری دیجیتال کل جهان را در جیب ما قرار داده است و به ما این امکان را می دهد تا تنها با چند ضربه آهسته بر روی صفحه نمایش در تماس باشیم. سفرهای هوایی باعث کوچکتر شدن کره زمین می شوند ، در حالی که فناوری دیجیتال بدون توجه به اینکه در آن کجا هستیم ، دنیا را به سمت ما می آورد.
 
ادامه مطلب ...

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

کارت های تبریک را بنویسید / مصور کنید

شرط می بندم شما نمی دانید که می توانید در نوشتن کارت های تبریک درست درآمد؟ اگر تا به حال خودتان را به عنوان کلمه کلیدی در قالب کوتاه کوتاه در نظر گرفته اید ، به دنبال یکی از این موارد باشید:

ا

Blue Mountain Arts - نثر یا شعر فرم طولانی تر ، نه برای شعر قافیه ، آیه مذهبی ، تک خطی یا طنز.

Ephemera - کارت های تبریک نیست ، اما دکمه های جدید ، آهن ربا و برچسب.

سلام گالانت - در حال حاضر پذیرش آیه ها را قبول نمی کنم اما در صورت تغییر آنها را در لیست نگه داشتم.

این دو نفر طول می کشد - تصویرگر

Studios Oatmeal - پذیرش هنرمندان و نویسندگان

هوشمند الکس - "خنده دار ، برجسته و برجسته" و به دنبال هنرمندان ، عکاسان و نویسندگان می گردید.

گوش دادن / امتیاز دادن به موسیقی

موسیقی دوست دارید؟ آیا رتبه را دوست دارید؟

  ادامه مطلب ...