کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

طراحی سایت بدون کدنویسی

Gator Builder یک نرم افزار طراحی وب و توسعه وب توسط HostGator است.طراحی سایت بدون کدنویسی  این پر از ده ها قالب وب برای هر طاقچه تجاری است. قالب ها برای کار با خدمات شخص ثالث زیبا و کاملاً پویا هستند. می توانید برای اضافه کردن تصاویر ، فیلم ها ، نقشه Google و موارد دیگر با چند کلیک از رابط drag and drop استفاده کنید.


از آنجا که توسط میزبان ، یکی از بهترین شرکتهای میزبانی وب در کره زمین ساخته شده است ، هر طرح نیز دارای گزینه میزبانی است. Gator Builder با کانالهای اجتماعی ادغام می شود تا فیدهای مربوط به حساب های Facebook ، Twitter و Instagram را نمایش دهد.

 

 

4. SiteBuilder

SiteBuilder.com


SiteBuilder یک نرم افزار طراحی وب است که با صدها قالب آماده ساخته شده است و به شما امکان می دهد با سهولت یک وب سایت بسازید. می توانید قالب وب را به صورت دلخواه تنظیم کنید یا طرح ساز خود را از ابتدا با سازنده drag and drop طراحی کنید. این برنامه با هر طرح یک نام دامنه رایگان و میزبانی وب ارائه می دهد تا به شما در شروع سریع کمک کند.


همچنین گزینه های سفارشی سازی عالی برای طراحی وب سایت کامل ، راه اندازی یک وبلاگ یا راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک ارائه می دهد. این چندین ابزار طراحی برای اضافه کردن تصاویر ، محتوا و سایر پرونده های رسانه ای به الگوی وب شما دارد.


5. دیوی

بررسی موضوع divi


Divi یک نرم افزار محبوب وردپرس و طراحی وب است. این سازنده با کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد قالب های وب سفارشی را به راحتی ایجاد کنید. دیوی همچنین صدها قالب از پیش ساخته را برای رستوران ، کافه ، پزشکی ، تناسب اندام و غیره طراحی کرده است. این ویرایشگر پیشرفته بصری را برای شما فراهم می کند تا الگوهای خود را با جلوه ها ، تقسیم کننده شکل ها ، تحولات و موارد دیگر تنظیم کنید.


ابزار نقطه و کلیک آن به شما امکان می دهد متن را در هر کجای الگوی وب خود اضافه کنید. این یک نرم افزار مدرن با گزینه هایی برای ویرایش ، خنثیسازی ، مجدد و تجدید نظر در تنظیمات شخصی شماست. Divi Builder برای سهولت در روند طراحی وب سایت شما دارای ده ها عنصر جهانی ، گزینه های سبک و بلوک های محتوا است.


برای اطلاعات بیشتر ، این بررسی کامل Divi را بررسی کنید.


6. Weebly

Weebly


Weebly یک نرم افزار محبوب در ساخت و طراحی وب است. می توان از آن برای ایجاد طرح های وب برای وب سایت های عمومی و فروشگاه های تجارت الکترونیکی آنلاین استفاده کرد - میلیون ها کاربر در اینترنت به آن اعتماد دارند. Weebly با رابط کشیدن و رها کردن برای ایجاد طراحی وب شما در تنها چند دقیقه ارائه می شود.


این یک راه حل میزبانی شده است. ویژگی کشیدن و رها کردن ، طراحی وب سایت شما را بدون نوشتن یک خط کد تنها ساده تر می کند.


اگرچه نسخه رایگان Weebly با همه چیزهایی که برای ایجاد وب سایت های زیبا لازم دارید همراه است ، اما برای ویژگی ها و گزینه های بیشتر ، ارزش پرداخت برنامه پرداخت آنها را دارید. برای اطلاعات بیشتر ، بررسی کامل Weebly را از کارشناسان ما بخوانید.


7. Adobe Photoshop

نرم افزار آدوبی فتوشاپ


Adobe Photoshop یک ابزار طراحی وب برتر است. این گزینه های مختلفی برای ایجاد و ویرایش الگوهای وب شما دارد. با تصاویر کار می کند و می توانید برای طراحی وب خود گرافیک ایجاد کنید. با گزینه های نامتناهی رنگ و شیب می توانید بهترین طرح های قالب را تهیه کنید.


این یک بوم خالی به شما می دهد تا تخیل خود را به زندگی منتقل کنید. می توانید تصاویر را بچسبانید ، عناصر را جابجا کنید ، جعبه ها را بکشید ، لبه ها را برش دهید و الگوی خود را دقیقاً مطابق میل خود ویرایش کنید. با لایه هایی کار می کند ، که کار شما را بسیار ساده می کند. می توانید برای مدیریت کارآمد عناصر طراحی وب خود لایه ای را نشان داده و مخفی کنید.


Adobe Photoshop ابزاری بسیار پیشرفته است و احتمالاً قبل از شروع به آموزش نیاز خواهید داشت. پس از دانستن نحوه استفاده از آن ، می توانید از بهترین تجربه در طراحی وب لذت ببرید.

https://www.reddit.com/user/Moomeni_Academy/comments/hfi7dt/9_%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D9%88%D8%A8_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA_%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86_%D9%88%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF_%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86_%D9%88_%D8%B5%D8%A7%D8%AD%D8%A8%D8%A7%D9%86/?utm_source=share&utm_medium=web2x


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد