کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

دیجیتالی شدن در ارتباطات از راه دور: آیا شرکت ها در حال افزایش به چالش هستند؟

انقلاب دیجیتال بیشتر جنبه های زندگی ما را فرا گرفته است و تقاطع فناوری و بشریت هرگز عمیق تر نبوده است. به همین ترتیب ، فناوری دیجیتال در همه جا وجود دارد ، از خرید و تأمین مالی گرفته تا بهداشت و سلامتی .


این پدیده همچنین تأثیر بسزایی در ارتباطات ایجاد کرده است و فناوری دیجیتال کل جهان را در جیب ما قرار داده است و به ما این امکان را می دهد تا تنها با چند ضربه آهسته بر روی صفحه نمایش در تماس باشیم. سفرهای هوایی باعث کوچکتر شدن کره زمین می شوند ، در حالی که فناوری دیجیتال بدون توجه به اینکه در آن کجا هستیم ، دنیا را به سمت ما می آورد.
  انقلاب دیجیتال بیشتر جنبه های زندگی ما را فرا گرفته است و تقاطع فناوری و بشریت هرگز عمیق تر نبوده است. به همین ترتیب ، فناوری دیجیتال در همه جا وجود دارد ، از خرید و تأمین مالی گرفته تا بهداشت و سلامتی .


این پدیده همچنین تأثیر بسزایی در ارتباطات ایجاد کرده است و فناوری دیجیتال کل جهان را در جیب ما قرار داده است و به ما این امکان را می دهد تا تنها با چند ضربه آهسته بر روی صفحه نمایش در تماس باشیم. سفرهای هوایی باعث کوچکتر شدن کره زمین می شوند ، در حالی که فناوری دیجیتال بدون توجه به اینکه در آن کجا هستیم ، دنیا را به سمت ما می آورد.
خی از حقایق اصلی
تا پایان سال 2018 ، بیش از 2.5 میلیارد کاربر تلفن های هوشمند در سراسر جهان وجود داشتند
در سال 2019 ، 56 درصد از جمعیت جهان به اینترنت دسترسی دارند
از سال 2018 ، بیش از 2.6 میلیارد نفر از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی استفاده می کنند
نحوه برقراری ارتباط ما در یک بازه زمانی کوتاه عمیقاً تغییر کرده است. در کمتر از 30 سال ، ما از تماس های تلفنی و نامه ها از طریق ایمیل ، پیام های فوری ، VOIP ، گپ تصویری و واقعیت مجازی نقل مکان کردیم . امروز ، ما می توانیم ثانیه ها با کسی در نیمی از جهان صحبت کنیم و صحبت کنیم.

این سرعت سریع تغییر چالش ها و فرصت های شرکت های مخابراتی را ارائه می دهد. موفقیت آینده به استراتژی های مؤثر در حال حاضر بستگی دارد ، بنابراین ما بر این موضوع متمرکز شده ایم که چگونه ارتباطات از راه دور می توانند تحول دیجیتالی را پذیرفته و از آن به نفع خود ، امروز و آینده استفاده کنند.

بنابراین ، چالش های کلیدی برای شرکت های مخابراتی چیست؟

ظهور رسانه های اجتماعی


با تشکر از رسانه های اجتماعی ، اکنون طیف گسترده ای از بسترهای ارتباطی برای مصرف کنندگان وجود دارد. این یک عنصر قدرت از تأمین کنندگان را به مشتریان تغییر داده است.

به عنوان مثال از استفاده از خط ثابت استفاده کنید. در ایالات متحده ، درصد مصرف کنندگان با اتصال تلفن ثابت از 92٪ در سال 2004 به 43٪ در سال 2017 کاهش یافته است . تقریبا نیمی از مشتریان تکنولوژی تکنولوژی قدیمی را در کمتر از 15 سال فرو ریخته اند.

در حالی که استفاده از تلفن ثابت در حال کاهش است ، دسترسی به رسانه های اجتماعی به سرعت تسریع شده است . این کمک می کند تا حرکت به دور از فناوری سنتی را که فقط به یک هدف خدمت کرده است ، توضیح دهد.

فن آوری های جدید چیزی بیش از سادگی صدا ارائه می دهند ، با پیام های فوری ، تماس های ویدیویی ، به اشتراک گذاری تصویر ، به روزرسانی وضعیت و داستان های محدود زمان در حال حاضر در این فهرست. و با وسعت کافی برای توسعه بیشتر ، جای تعجب ندارد که مصرف کنندگان توجه خود را به هزینه های گذشته جلب کنند.

در حقیقت ، در حالی که مصرف کنندگان آمریکایی به طور مداوم خطوط تلفن ثابت را رها کرده اند ، سریعاً به داده های تلفن همراه تغییر داده اند. در سال 2004 ، فقط در ایالات متحده آمریکا 0.41 اشتراک باند پهن وجود داشت . تا سال 2017 ، این میزان به 132.9 رسیده بود. اکنون بیش از شهروندان در ایالات متحده برنامه های داده تلفن همراه وجود دارد!

این یک چالش برای تجارت اصلی شرکتهای مخابراتی است. مصرف کنندگان خواستار داده و برای زنده ماندن هستند ، مخابرات باید تمرکز خود را تغییر دهند.

پیشنهاد 2
تقاضای داده ملاقات
ما می دانیم که مصرف کنندگان برای داده گرسنه هستند ، اما برای تهیه آن ، شرکت های مخابراتی باید زیرساخت ها و ظرفیت های موجود را داشته باشند. این احتمالاً به سرمایه گذاری قابل توجهی نیاز دارد.

ما اکنون در حال تعقیب و گریز از اتصال گسترده 5G هستیم. این تکرار شبکه بی سیم سریعتر و مطمئن تر از 4G است و ظرفیت بسیار بالاتری دارد. اما ارزان نیست. تخمین زده می شود که زیرساخت های 5G تا سال 2026 33 میلیارد دلار (دلار) برای این صنعت هزینه کند .

مخابرات همچنین باید محصولاتی را که ارائه می دهد تغییر دهد. مصرف کنندگان در حال دور شدن از بسته هایی هستند که نیازهای خود را برآورده نمی کنند ، و به طور فعال به دنبال محصولاتی هستند که صدا و داده های موبایل را بیش از گزینه های ثابت درج می کنند.

سودآور ماندن
سودآور ماندن

برای حفظ رقابت و سودآوری در بازار پیشرفته دیجیتال ، مخابرات باید تلاش کنند تا کارآیی لازم را داشته باشند - خصوصاً در مورد هزینه ها. جالب اینجاست که فناوری دیجیتال ممکن است راه حلی ارائه دهد.

میزبانی مبتنی بر ابر ، سرویس دهی به مشتری و فرایندهای خودکار می توانند به شرکتهای مخابراتی کمک کنند تا هزینه های در حال اجرا خود را به حداقل برسانند و بنابراین هزینه پیشنهادات آنها برای رقابت مالی در بازار باقی بماند.

این فناوری ها همچنین برای بهبود بهره وری مجهز شده اند. با اتوماسیون برخی از فرآیندهای سنتی که توسط کارمندان انجام می شود ، منابعی را آزاد می کند که می تواند به طور مؤثر در کارهایی انجام شود که نیاز به لمس انسان دارند.

آینده اثبات
یک چالش اساسی برای هر مشاغل پیش بینی وقایع آینده است. فناوری دیجیتالی با چنان سرعتی تحول پیدا می کند که شناختن اینکه بازار طی 5 ، 10 یا 20 سال به چه سمتی خواهد بود دشوار است.

در حال حاضر ، ما با اطمینان می توانیم 5G ، اتوماسیون ، اینترنت چیزها و هوش مصنوعی در منظر دیجیتال ایفای نقش کنند. آموزش جامع کارکنان ، سرمایه گذاری به موقع در فناوری و زیرساخت ها ، محوری خواهد بود .

فرصت های فناوری برای ارتباطات از راه دور چیست؟
این همه عذاب و غصه برای صنعت ارتباطات نیست. تحول دیجیتالی فرصت کافی برای شرکتها برای به روز کردن شیوه های خود ، متنوع سازی مشاغل خود و در نهایت رشد جدید به روش جدید فراهم می کند.

تکامل ، نه انقلاب

مخابرات نمی توانند با بازار در حال تغییر مبارزه کنند ، اما می توانند آن را در آغوش بگیرند. مصرف کنندگان قبلاً رفتار خود را تنظیم کرده اند و بنابراین آنچه در شرکتهای مخابراتی به آن نیاز دارند نیز تغییر کرده است. به جای ارائه خدمات مستقیم ، ارتباطات از راه دور برای دسترسی مشتریان به سکوهای دیجیتالی تبدیل می شوند.

برای کسب و کارهای این بخش احتیاط است که بتوانند سفر مشتریان را ارزیابی کنند و نقاط مهم و کلیدی را لمس کنند. با درک آنچه مصرف کنندگان به آن احتیاج دارند ، مخابرات می توانند اطمینان حاصل کنند که آنها دقیقاً در موقعیت مناسب برای ارائه هستند.

در مقیاس وسیع تر ، موفقیت در توسعه شهرهای هوشمند به پشتیبانی از زیر ساخت های دیجیتال بستگی دارد. باز هم ، مخابرات از بازار بالقوه گسترده ای برای ارائه خدمات برخوردار هستند.

برجسته: Telstra



Telstra قبلاً در این فضا نوآوری کرده است. یک مثال قابل توجه همکاری آنها با Smart Parking ، ارائه پشتیبانی دیجیتالی از سنسورهای پارکینگ هوشمند است که استفاده از زمان واقعی را تجزیه و تحلیل می کنند و جهت نزدیکترین فضای آزاد را برای کاربران یک برنامه اختصاصی فراهم می کنند.

آنها همچنین به دنبال راه هایی برای بهبود بهره وری از جمع آوری زباله و سودمندی بیلبوردهای دیجیتال هستند.

همه این عوامل فرصت بسیار خوبی را برای مخابرات فراهم می کند تا بتواند به عنوان ستون فقرات انقلاب دیجیتال عمل کند.

داده های بزرگ و بینش

شرکت های مخابراتی پیشرو تمایل دارند که شرکت های بزرگی با مشتری های گسترده باشند. به این ترتیب ، آنها به حجم عظیمی از داده ها دسترسی دارند. این فرصتی گسترده برای ارتباطات مخابراتی برای ورود به بازار اطلاعات بین المللی است.

تحلیلگران برای درک رفتار مصرف کننده ، شناسایی روندها و پیش بینی تحولات آینده ، به مجموعه داده های بزرگ و با کیفیت خوب نیاز دارند. آنچه تحلیلگران خواستار آن هستند ، با داده هایی که مخابرات می توانند از آن تهیه کنند ، یک ترکیب طبیعی به وجود می آورد. و بنابراین ، یک رابطه برای انجام آماده است.

به نظر می رسد که بخش در حال بیدار شدن از ایده است. در نظرسنجی از شرکتهای مخابراتی ، 30٪ قبلاً سرمایه گذاری در زیرساختهای بزرگ داده انجام داده اند ، در حالی که تقریبا نیمی اعلام کردند که این چیزی است که آنها در نظر می گیرند.

خدمات مشتری

شهرت خدمات خوب مشتری چیزی است که عموماً از صنعت ارتباطات دور می باشد. به جای اتلاف وقت گوش دادن به موسیقی "نگه دارید" بر روی تلفن ، مشتریان می خواهند یک تجربه سریع و موثر داشته باشند. در یک نظرسنجی از مشتریان ارتباط از راه دور ، 46٪ کمک به زمان واقعی را به عنوان اولویت در هنگام انتخاب ارائه دهنده ، با یک تجربه تلفن همراه دوستانه نزدیک به 43٪ تشخیص داده اند .

ربات های هوش مصنوعی نیز در صحنه پشتیبانی مشتری وارد شده اند و کاربران سرویس به طور فزاینده ای از این تجربه لذت می برند. به ویژه ، پشتیبانی از سؤالات سریع و ساده یک مورد مهم برای مشتریان است. در یک بررسی جدید ، 69٪ از پاسخ دهندگان این موضوع را به عنوان مزیت درگیری با رباتها معرفی کردند. هزاره ها راه را برای پذیرش سرویس خدمات مشتری آماده می کنند ، اما رونق بچه ها خیلی عقب نیستند.

توسعه بیشتر هوش مصنوعی فرصتی خارق العاده برای شرکتهای مخابراتی ارائه می دهد تا بتوانند پشتیبانی فوری را که مشتریان به آن احتیاج دارند در حالی که وقت متخصصان پشتیبانی خود را آزاد می کنند فقط در صورت نیاز به یک انسان واقعی مداخله کنند .

این می تواند به کاهش زمان انتظار تلفن کمک کند ، بنابراین تجربه کاربر بهبود می یابد. با هم برابر بودن ، این باید در نمرات بهتر رضایت مشتری اثرگذار باشد.

مشاغل مجاور

انقلاب دیجیتالی دامنه کافی برای ورود شرکتهای مخابراتی به بازارهای مجاور فراهم کرده است.

رسانه ها ، fintech ، IT و سایر برنامه ها کاندیداهای ایده آل هستند ، زیرا این بخش ها به شرکت ها اجازه می دهند تا به مشتری های موجود خود دسترسی پیدا کنند.

نکات برجسته: BT و AT&T
BT Sport

در انگلستان ، صاحب انحصار سابق خدمات مخابراتی ، BT ، به یک عامل موفق در بازار سرگرمی خانگی تبدیل شده است.

کانال BT Sport علاوه بر محبوبیت مجموعه های خدمات کابلی و ماهواره ای ، علاوه بر این ، به دلیل اینکه در پخش برخی از مسابقات لیگ برتر ، جایگزینی برای رهبر بازار ، Sky Sports ارائه می دهد .

به همین ترتیب ، AT&T از مبدأ خود به عنوان یک شرکت تلفن ثابت در یک غول رسانه ای ، از طریق رشد ارگانیک به پهنای باند و تلویزیون ، و همچنین کسب اخیر خود از Time Warner متنوع شده است .

در آینده ، ما به احتمال زیاد شاهد همکاری های بیشتری بین ارتباطات راه اندازی شده و مبتکران دیجیتال مانند نتفلیکس خواهیم بود
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد