کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

3 راه برای ساخت نام تجاری خود افسانه ای ، سبک جنگ ستارگان

 این که آیا شما یک جورج لوکاس سخت در حال مرگ هستید ، یک شخص مهربان اخیر جنگ ستارگان یا هوادارانی که هر چیزی را در رابطه با جنگ ستارگان می خورند ، قسمت آخر فیلم "Skywalker Saga" احتمالاً برجسته ای در خوراک رسانه های اجتماعی شما بوده است.

از آنجایی که دیزنی در سال 2012 فرانکایز جنگ ستارگان را از LucasFilm با مبلغ 4.05 میلیارد دلار خریداری کرد (به دلهره بسیاری از طرفداران جورج لوکاس) Star Wars برای مخاطبان گسترده تری قابل مشاهده است و در سال 2015 به فروش تمام وقت 2 میلیارد دلار فروش باکس آفیس رسیده است. 

با این حال ، این فقط کار دیزنی نبود. 

در طول 43 سال گذشته ، این برند 9 فیلم تولید کرده است که ارزش فرانشیز برآورد شده 63 میلیارد دلار را به عنوان پنجمین حق امتیاز رسانه ای در جهان شناخته شده در نظر گرفته است.

  

واقعیت این است که جنگ ستارگان سالها افسانه ای بوده است. 

در این مقاله ، ما به چگونگی دستیابی به یک مکان افزایش یافته نفوذ با نام تجاری شما ، با Star Wars به عنوان جدی ما توضیح خواهیم داد.

 

3 قدم برای توسعه برند که خارج از این جهان است

3 راه برای ساخت نام تجاری خود افسانه ای ، سبک جنگ ستارگان

چندی پیش در یک کهکشان دور ، خیلی دور ، ستارگان جنگ عناوین اصلی را ساخت. 

... در واقع ، تنها سال 1977 بود ، در زمانی که اولین فیلم با تشنگی ناخودآگاه و غیرقابل انکار برای فرار و ماجراجویی مخاطبان روبرو شد.

از بررسی سال 1977 تورنتو استار که ادعا می کند "جنگ های ستارگان با شکوه است که بیشتر به آن علاقه مند خواهید شد" به رادیو عمومی عمومی ملی (NPR) "UFO - Ultra Far Out" ، نوشتن جنگ ستارگان از روز اول وسواس داشت. 

در اینجا ، ما توضیح می دهیم که چگونه نام تجاری Star Wars این پاسخ را ایجاد کرده است ، و اینکه چگونه شما و نام تجاری خود می توانید از این روند پیروی کنید.

1. ارزش (و نیروی) داستانها

جنگ ستارگان ارزش قصه گویی را به ما می آموزد. 

همه ما این را قبلاً شنیده ایم - ضرورت ایجاد یک داستان برند به روشی که با مخاطبان شما طنین انداز باشد. 

این تاکتیک چیز جدیدی نیست. 

با این حال ، وقتی می بینیم که چگونه جنگ ستارگان داستان خود را پرورش داده و به اشتراک گذاشته است ، این پیشنهاد را می توان در یک نور بسیار دقیق تر مشاهده کرد. 

Star Wars یکی از بهترین نمونه ها در مورد چگونگی یک فرهنگ یا نام تجاری می تواند در حالی که موفقیت سریال های داستانی قدیمی را تجربه می کند ، داستانهای عامیانه را با شخصیت ها و تصاویر جدید بازنویسی کند. جورج لوکاس با گفتن این حرف خلاصه گفت : 

"داستانی که در جنگ ستارگان گفته می شود یک داستان کلاسیک است. هر چند صد سال ، داستان بازگو می شود زیرا ما تمایل داریم بارها و بارها همان کارها را انجام دهیم. "جورج لوکاس

برخی از مضامین اصلی داستان که در جنگ ستارگان وجود دارد عبارتند از:

  • فرض خیر در مقابل شر 
  • جنگ قدرت
  • ضرورت عشق و دوستی
  • پرورش شجاعت
  • محاکمات و مصیبت ها درگیر یک داستان کلاسیک از عصر حاضر هستند
  • 12 قدم به سمت " سفر قهرمان " (دنیای عادی ، فراخوان ماجراجویی ، امتناع از تماس ، ملاقات با مربی ، خروج از دنیای عادی ، آزمایشات / دشمنان ، نزدیک شدن به متحدان ، مصیبت ، پاداش ، راه برگشت ، معاد ، دگرگونی)

مطابق این مضامین داستان با یک امتیاز چشمگیر توسط جان ویلیامز ، جلوه های ویژه ، نمایش عامیانه مانند "ممکن است نیرو با شما باشد" ، و عرفان و کاوش در فضا.

چگونه قدرت داستان جنگ ستارگان را در نام تجاری خود بگنجانید

در حالی که همه ما در کار فیلمسازی نیستیم ، هنوز می توانیم از استراتژی جورج لوکاس یاد بگیریم و داستانی عالی را در استراتژی های دیجیتالی خود بگنجانیم.

برای شروع ، این مراحل را دنبال کنید:

1. متوجه شوید پیام اصلی شما چیست . روی پیامهای عمیق متمرکز شوید که باعث می شود اقداماتی مانند پیام جنگ ستارگان قسمت چهارم برای جمع شدن در برابر ناسازگاری (یا شرور شرور) انجام شود تا به هدف مشترک برای رسیدن به منافع بیشتر برسید ، یا همیشه برنامه "مانند یک دختر" که اعتماد به نفس را ایجاد کرده است مشتریان خود را در حالی که مقابله با درک محدودیت های جنسیتی. 

2. داستان های کلاسیک را با عناصر مرتبط که با نام تجاری و پیام اصلی شما صحبت می کنند ، ترکیب کنید . این خطوط داستانی را می توان از طریق وبلاگ شما ، صفحات درباره سایت ، تبلیغات ویدیویی یا پست های رسانه های اجتماعی شما نمایش داد. 

نمونه ای عالی از داستان عالی که بخشی از یک کمپین دیجیتالی را تشکیل می دهد ، از گلوب فیلیپین است که یکی از بزرگترین شبکه های تلفن همراه ، ثابت و پهن باند را اداره می کند. فیلم مربوط به جنگ ستارگان آنها در تاریخ 24 نوامبر 2019 منتشر شد و به سرعت ویروسی شد (دریافت بیش از 9 میلیون بازدید از یوتیوب در فقط 10 روز). در این داستان قدرتمند ، ما باید تماشا کنیم که یک زن و شوهر از بچه ها به هم می پیوندند و از ابتکار عمل آنها و هر نوع اسباب بازی خانگی استفاده می کنند تا تعجب بی نظیری را برای دوست خود رقم بزنند. 

 

3. داستان خود را درست کنید تا مخاطبان شما تبدیل به قهرمان شوند و با طی شدن 12 قدم از سفر قهرمان . خود را به عنوان مربی (یا جدی) تصور کنید و قهرمان خود را تا حد تحول سوق دهید. برای برخی از الهامات ، به Clif Bar نگاه کنید. این برند از سفر قهرمان در فیلم تعاملی سال 2015 خود استفاده کرد که با فراخوان ماجراجویی باز شد. "قهرمان" می تواند تماس را رد یا قبول کند. پاسخ به تماس ، قهرمان را به دنیای خاصی از ورزشهای افراطی می کشاند.

2. تأثیر و ارتباط بی نظیر فرهنگی

الک گینس و جورج لوکاس در مجموعه
الک گینس و جورج لوکاس در مجموعه

در حالی که داستان نویسی استادانه قدرت خود را به فیلم های اصلی جنگ ستارگان می داد ، این منابع اصلی ، مربوط به منابع فرهنگی است که باعث طراوت آن شد. 

همانطور که ابی وان کنوبی (الک گینس) اظهار داشت پس از فهمیدن ویرانی یک سیاره در مسافت بسیار زیاد ، "من یک مزاحمت بزرگ در نیرو احساس کردم ... گویی میلیون ها صدا ناگهان با وحشت فریاد کشیدند و ناگهان خاموش شدند". به نظر می رسد جورج لوکاس هم همین حس را داشته است. 

لوکاس در هنگام تهیه فیلمنامه های اصلی فیلم ، اشتیاق خود را به تاریخ و مسائل سیاسی آن زمان جلب کرد . این لایه به همراه قهرمان قابل اعتماد این فیلم یعنی لوک اسکای واکر و سفر شجاعانه وی به مخاطبان دلیل امیدواری را فراهم کرد - در زمانی که به رکود اقتصادی و اجتماعی پس از دهه 1970 در ایالات متحده و خارج از کشور نیاز به امید داشت. 

آخرین تریلوژی - Trilogy Sequel ، که بین سال های 2015 و 2019 منتشر شد - همچنان به پیشرفت فرهنگی خود برای رشد پایه فن های جنگ ستارگان ادامه می دهد. 

با این حال ، آنها این کار را با درگیر کردن خطوط داستانی فراگیرتر انجام دادند. 

همانطور که دبیرکل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترس در سال 2018 گفت ، "دستیابی به برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان و دختران کار ناتمام زمان ما است."

در مقایسه با سه گانه اصلی که فقط یک شخصیت اصلی رنگ و یک شخصیت اصلی زن دارد ، فیلم های جدید عملاً تنوع خود را نشان می دهند ، از جمله جنس ها و قومیت های مختلف به عنوان شخصیت های برجسته (ری ، رز تیکو ، فین ، ریچل) و جهانی خود را به نمایش می گذارند. قدرت فرهنگی به صفحه نمایش بزرگ. 

3 راه برای ساخت نام تجاری خود افسانه ای ، سبک جنگ ستارگان

شخصیتی برای همه وجود دارد که علی رغم اینکه محیط و مکان علمی آنها دارای یک نبرد قابل اعتماد است. 

بنابراین ، چه چیزی را می توانیم از این درس دور کنیم؟

چگونه ارتباط فرهنگی را با برند خود درج کنید

درگیری فرهنگی یک برند تقریباً به اندازه داشتن درک مثبت از برند مهم است و 25 درصد از تصمیم خرید مصرف کننده را تشکیل می دهد.

شما می توانید با استفاده از چند سؤال قبل از ساختن یا تجدیدنظر در استراتژی برند خود ، پیوند پیوند فرهنگی قدرتمندی را با نام تجاری خود داشته باشید ، نحوه ترکیب سه جانبه جدید شخصیت های زن و اقلیت ، این نوار را افزایش داده و به تأثیر فرهنگی افزوده است:

دنیای خود را رعایت کنید.  الان مخاطب شما به چه چیزی احتیاج دارد؟ در این لحظه از تاریخ؟

آن دانش را به خدمات یا محصول خود بیاورید.  چگونه می توانم خلاقانه این نیاز یا خواسته را از طریق خدمات یا محصولات خود وارد کنم؟

به طور مداوم محصول یا خدمات خود را نیشگون بگیرید تا با نیاز یا خواست فرهنگی متناسب باشد.  همیشه مواظب تغییرهای جدید فرهنگی باشید. چگونه فرهنگ زمان ما تغییر می کند؟ چگونه می توانم مارک / محصول / خدمات خود را مرتبط نگه دارم؟ 

آیا نگاهی به  Nordstrom در را گسترش ذهن ، کمپین عاطفی که در تغییر فرهنگی مستمر زمان ما تمرکز دارد، به دنبال چگونه ما در جهان به عنوان یک اتصال، جمعی متقاطع با پیشینه های گوناگون، سبک ها و داستان های زندگی می کنند. "راه راه Nordstrom"  ساخته شده توسط نویسنده رابرت اسپکتور ، نشان می دهد که چگونه این مارک خرده فروشی لوکس به طور مداوم با جذب افرادی که لیستی از ارزشهای اصلی را دارند ، همچنانکه از طریق کمپین هایشان به تصویر کشیده می شود ، رقابتی و مرتبط باقی می ماند. 

3. فشار عاطفی

مشتریان بر اساس احساسات تصمیم گیری می کنند. 

در واقع ، به گفته یک استاد هاروارد ، 95٪ از تصمیمات خرید ناخودآگاه هستند ، و بنابراین احساساتی هستند. 

در حالی که دو مرحله اول را دنبال می کنید ، ایجاد یک داستان و اطمینان می کنید که این داستان از نظر فرهنگی به این زمان و مکان در تاریخ مربوط می شود ، باید خود را از احساساتی که قصد تولید آن را دارید یادآوری کنید. این قوام عاطفی ارتباط بی نظیری بین تجارت و مخاطبان شما ایجاد می کند. 

و حدس بزنید چه؟

این عامل اصلی در آنچه به مخاطب شما کمک می کند تا شما را نسبت به رقبا انتخاب کنند ، است. 

محبوبیت ذهن آگاهانه جنگ ستارگان عمدتاً مبتنی بر برانگیختگی عاطفی است که در میلیون ها نفر در مردم ایجاد کرده است ، و در نتیجه واقعاً هولناک خواهد بود. 

این پیوند عاطفی با مارک را می توان با دنباله دنباله دار کردن پول جنگ ستارگان یافت:

  • دیزنی در حال حاضر سرمایه گذاری 4 میلیارد دلاری خود را از خرید LucasFilms شش سال پیش بازپرداخت کرده است و بیش از 4.8 میلیون دلار فروش جعبه آفیس کسب کرده است. 
  • محصولات 243 میلیون دلاری (مانند پنیر Kraft mac n 'با مارک های جنگ ستارگان) در سال 2015 فروخته شدند که از 168 میلیون دلار در سال 2014 افزایش یافته است
  • 2 میلیون کتاب جنگ ستارگان در سال 2015 فروخته شد
  • جشن شیکاگو ، جشن سالانه حق رای دادن به جنگ ستارگان بیش از 65000 نفر در سال 2019 را به خود اختصاص داد.
3 راه برای ساخت نام تجاری خود افسانه ای ، سبک جنگ ستارگان

حتی اگر بودجه میلیارد دلاری مانند Lucasfilms ندارید ، یک مارک تجاری با پتانسیل ایجاد یک پایگاه وفادار به مشتریان دارید. 

ترفند این است که با ساختن مطالب خود که از نظر عاطفی با مخاطب شما طنین انداز است ، آنها را به احساس خاصی در مورد برندتان حس کنید.

بگذارید چند ایده در مورد چگونگی انجام این کار بررسی کنیم. 

نحوه ایجاد یک احساسات برند ، سبک جنگ ستارگان

داستان خود را به خاطر بسپار! با احساسات انتخاب شده خود شروع کنید. اگر داستان برند شما باعث ایجاد شادی می شود ، مانند کوکاکولا ، مبارزات انتخاباتی را انتخاب کنید ، به روش های دیگری فکر کنید که می توانید از طریق استراتژی بازاریابی خود احساس خوشبختی را به دست آورید. فکر کنید: بازاریابی ویدیویی ، داستان پردازی مبتنی بر احساسات از طریق توالی های ایمیل ، محتوای وب سایت - گزینه ها تقریباً بی حد و مرز هستند. 

از بسترهای رسانه اجتماعی خود به صورت استراتژیک (و عاطفی) استفاده کنید. طبق مطالعه ای در Harvard Business Review ، 60٪ از مشتریان مبتنی بر شبکه های اجتماعی مارک کرم ، در مقایسه با 21٪ از کل مشتریان ، از نظر عاطفی به هم متصل بودند. این کار با تمرکز بر روی سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ماه ها ، ایجاد یک جامعه مشتری آنلاین و هدایت مشتریان به وب سایت برند برای دستور العمل ها و تبلیغات انجام شد. 

یک تصویر آینده دلخواه را ارائه دهید.  قهرمان همیشه در تلاش است تا به سمت یک تصویر آینده - به سمت مکانی الهام بخش - بهتر از دنیایی که آنها را پشت سر می گذارد کار کند. بازاریابی عاطفی بزرگ باعث افزایش احساسات می شود تا مشتریان خود را متقاعد کند که خدمات یا کالای شما آنها را به محلی که برای رفتن نیاز دارند برساند. سامسونگ این کار را با کشیدن تمام دل های قلب با تبلیغات تجاری "Connect Your Galaxy" در سال 2019 ، یک داستان کوتاه بر اساس نتایج استفاده از خلاقیت برای جمع کردن آنچه شما دوست دارید.

 

ممکن است نیروی (از تقویت مارک الهام گرفته از جنگ ستارگان) با شما باشد

داستان خود را بر اساس اهمیت فرهنگی و در عین حال احساسات شدید در طول مسیر ، توسعه داستان افسانه های جنگ ستارگان برای موفقیت افسانه ای است. 

اگرچه به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است ، روش های بسیاری وجود دارد که می توانید این مراحل را در استراتژی بازاریابی برند خود پیاده کنید - با مخاطبان خود در موقعیت مقدم قرار دهید. 

اگر یک مورد وجود دارد که می توانیم از جنگ ستارگان استفاده کنیم ، این است:

هر کس می تواند یک قهرمان باشد.

بهترین راه برای تقویت مشتری خود در زیر این است که مخاطب خود را مانند خود قهرمانان احساس کند. آنها به عنوان جدی خود ، می خواهند شما را از طریق مسایل خود ، به سمت محلی برای تحول هدایت کنید ، با یک جامعه الهام بخش از دوستان که در این راه از آنها پشتیبانی می کنند - مهم نیست که چند StormTroopers یا Tusken Raiders راه خود را مسدود کنند. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد