کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

موسیقی و بازاریابی منحصر به فرد استرالیا

در این مواقع پرخاشگرانه ، همه ما می توانیم با اندکی احترام به کار خود ادامه دهیم ، به ویژه مردم استرالیا که ماهها بویژه چند ماه سخت در آتش سوزی های سخت خود را از دست داده اند. یک مورد که آنها باید منتظر آن باشند ، نظرسنجی رادیویی از 100 آهنگ برتر کشور - یک رویداد منحصر به فرد وحدت بخش است که هر ژانویه (تابستان) آنها را سرگرم می کند.

در طول چند دهه ، کمپین رادیویی دولتی Triple J's Hottest 100 کمپین روشنایی بر استعدادهای تازه موسیقی تابیده است. در اواخر دهه 1980 به عنوان یک بلوط ایده فقط در یک دهه گذشته ، Triple J's hottest 100 rundown جنجالی جدی در طی این سالها به خود اختصاص داده و به یک نهاد ملی تبدیل شده است.

برای تجلیل از غم و اندوه سال 2020 ، ما به این جایزه موسیقی سالانه استرالیا می پردازیم و نقش محوری را که موسیقی در بازاریابی ایفا می کند در نظر خواهیم گرفت.

  

بنابراین ، داغترین 100 Triple J چیست؟

Triple J یک ایستگاه رادیویی با بودجه دولتی مستقر در سیدنی است. از سال 1975 ، این ایستگاه متعهد به پخش موسیقی جایگزین در ژانرها و تأکید بر برجسته کردن استعدادهای هنرمندان خانه دار است. ارتباطات Triple J با هدف الهام بخشیدن به شنوندگان علاقه مندان به موسیقی آلترناتیو ، از مخاطبان گسترده ملی برخوردار است.

لوریه صیون ، کارگر سابق Triple J ، در سال 1988 به عنوان روشی که بتواند از زیر شنوندگان خود بگذرد و آوازهای مورد علاقه ملت را بدست آورد ، این نمادین ترین نظرسنجی ها در سال های متمادی بر استعدادهای فراوانی افکنده است.

اولین نظرسنجی رسمی Hottest 100 ایستگاه در سال 1989 آغاز شد و جوی بخش برای قهرمان شاهکار امروزی خود یعنی " Love Will Tear Us Us Tear " قهرمان شد .

نظرسنجی به عنوان لیستی از "آهنگ های مورد علاقه همه زمان ها" آغاز شد ، اما در سال 1993 این قوانین به "بهترین آهنگ های 12 ماه گذشته" تبدیل شد. این حرکت با نگه داشتن آن در سال مربوط به سال ، داغترین 100 زندگی جدید را رقم زد.

یک سال پس از تغییر قالب ، The Cranberry در ایرلند با «زامبی» در نظرسنجی قرار گرفت و در سال 2000 ، U2 با «روز زیبا» به شماره دو رسید - بنابراین شاید جایی برای نیل هوران وجود داشته باشد.

سال 2006 اولین بار بود که یک عمل استرالیا در صدر داغترین 100 صدر قرار گرفت هنگامی که Spiderbait با شجاعت بالای جدول با "Buy me a Pony" در صدر جدول قرار گرفت.

 

با توجه به اینکه داغترین 100 همچنان توجه ملی را به خود جلب می کرد ، اقدامات خانه داری بیشتر شروع به صعود از نمودار خود کردند.

به عنوان مثال ، در سال 2015 ، تام ایمپالا و کورتنی بارنت در مسابقات داغ 100 داور مسابقه چهار تراک به ثمر رساندند. این نظرسنجی خاص همچنین سومین سال پیاپی بود که یک عمل استرالیا در صدر این لیست قرار گرفت و برابر با برنده از 1999 تا 2001 بود.

از نظر نگه داشتن انگشت شخص بر روی پالس ، Hottest 100 بسیار باهوش است زیرا هر سال یکبار داده های شنونده ارزشمند شنونده را به رادیو تحویل می دهد. اگر درک کنید چه چیزی باعث می شود مخاطبان شما تیک بزنند و محتوای مورد نظر برای مصرف خود را تحویل بگیرید ، میزان نگه داشتن خود را افزایش می دهید و باعث افزایش آگاهی از برند در این فرآیند می شود.

گزارش های اخیر نشان می دهد که هر ساله حدود 3.34 میلیون استرالیایی در سن 16 سالگی و بالاتر از داغترین 100 نفر هستند. و در اوج خود ، این پخش 258000 جریان دیجیتالی (2017) کسب کرد. این مسئله با توجه به میزان رقابت در امواج هوایی ، چندان کوچک نیست.

Hottest 100 طوفان کامل بازاریابی دیجیتال است و یک تهدید تبلیغاتی سه گانه را ارائه می دهد که به موفقیت پایدار آن کمک کرده است:

  1. ابتکاری که داده های ارزشمند مصرف کننده را به شکلی ارگانیک و جذاب در اختیار شما قرار می دهد.
  1. یک رویداد ملی سالانه که فرصتی برای توسعه و راه اندازی کمپین های بازاریابی تازه برای افزایش تعامل و تقویت آگاهی از برند است.
  1. دارایی که با یک تعطیلات ملی دیرینه در ارتباط است (در حال حاضر نه چندان زیاد ، بلکه بیشتر در مورد آن).

در حالی که داغترین 100 یک بار همزمان با روز استرالیا ، به دلیل جنجال های اخیر پیرامون این تعطیلات قدیمی مذهبی ، Triple J تصمیم گرفت تا اقدامی انجام دهد و شمارش معکوس را به 25 ژانویه منتقل کند تا از هر راه مخاطبان خود بیگانه نشود و به سمت سیاسی بی طرف حرکت کند. جشن اواسط تابستان

علیرغم این تغییر ، هنوز زمینه زیادی برای ساختن وزوز در اطراف شمارش معکوس پیش بینی شده در قالب کمپین های بازاریابی زرنگ و دانا وجود دارد.

جالبترین ، داغترین نیست

به عنوان مثال سال گذشته ، بستنی Streets با ایجاد یک کمپین رسانه ای اجتماعی مشتاقانه که توسط هشتگ # Coolest100 هدایت می شود ، روی حواشی پرید .

بصری سرگرم کننده و موضوعی ، Streets با یک سری انیمیشن های سرگرم کننده مبتنی بر رسانه های اجتماعی (100 دقیقتر) از شمارش معکوس به متقاضیان یا مدعیان مختلف برای شمارش معکوس به شمارش معکوس داد - با ابتکاری که در رابطه با شریک خیریه برند Lifelife نیز اجرا شد. ، یک سرویس اساسی برای جوان و آسیب پذیر استرالیایی ها.

موسیقی و بازاریابی منحصر به فرد استرالیا

این کمپین در حالی که باعث افزایش اعتیاد به مواد مخدره در مورد شمارش معکوس داغ ترین 100 ، و گسترش آگاهی در مورد یک دلیل مهم (بازاریابی تهدید سه گانه!) شد ، مشغول فعالیت های زیادی در سکوهای اجتماعی شد.

بن ولزی ، همکار پروژه در گفتگو با آگهی خبر در مورد این کارزار ، گفت:

وی گفت: "من اغلب خلاقان مبتنی بر pun را بلافاصله رد می کنم ، اما حجم زیاد آن این بار غیرممکن است. آنچه تیم از این تیم جدا شد ، تلاش فوق العاده ای انجام داد ، و در پایان ، من به هزاران استرالیایی دوست داشتنی دیگر پیوستم و آن را مانند یک کالیپو ذوب کردم. "

شهادت به قدرت تبلیغاتی خام داغترین 100.

 

مدعیان داغترین 100 نفر در سال 2020

برای 100 شرکت برتر امسال تعداد بیشماری از مدعیان وجود دارد. در اینجا چهار نکته جالب که گفته می شود 10 نفر برتر (اگر نه بهترین امتیاز) در سال 2020 باشد.

'Pub Feed' توسط چت ها

 

این شلیک کوتاه و تیز از گاراژ پانک و گاراژ پانک با غلط های سنگین Aussie ، این سرود تغلیظ شده از The Chats به خوبی می تواند قلب (و گوش) ملت را امسال بدزدد. پس از همه ، همه عاشق یک غذای خوب میخانه هستند.

'سیگار' توسط تاش سلطانا

 

تاش سولتانا یک استعداد واقعی است ، با یک فهرست پشتی الکترونیکی که گوش را می لرزد ، ذهن را تیز می کند و روح را آرام می کند. 'سیگار' غوطه وری ، ملودیک ، گیرنده است و اگر عدالت در نمودارها وجود داشته باشد ، این آهنگی است که باید امسال قطع شود.

"مرد بد" نوشته بیلی الیش

 

در حالی که بیلی الیش یک اقدام خانگی Aussie نیست ، این ترتیب رقص جذاب چهار طبقه با قلاب آلوده باعث شده است که الیش یک مدعی داغ برای شمارش معکوس امسال باشد. دوست دارید یا نه ، این یکی از آن آهنگهایی است که مدت ها بعد از گوش دادن در ذهن شما می ماند — و در نتیجه موفقیت این آهنگ ، بیلی الیش انتخاب شده است تا آهنگ بزرگ بعدی Bond Theme Bond را بنویسد (هیچ جایزه ای کوچک در کتاب کسی نیست).

"رقص میمون" توسط تن و من

 

من و من در استرالیا به یک نماد فرهنگی تبدیل شده ایم و با صدای متمایز او ، اشعار موضعی و سبک منحصر به فرد موج می زنیم. در واقع او با Tash Sultana مشغول شروع به کار با اتومبیلرانی شد و حالا ثابت شده است که او یکی از برجسته ترین (و قطبی ترین) هنرمندان خانه دار یک نسل است.

خواه هوادار باشید یا خیر ، بیش از این احتمال دارد که Dance Monkey امسال به همراه چند تن دیگر و آهنگ های من در صدر 100 قرار بگیرد.

بر روی نبض: در مورد صعود به شمارش معکوس بزرگ ، ما همچنین توصیه می کنیم که چشم های خود (و گوش) را روی The Kid LAROI ، Chillinit و ONEFOUR keeping نگه دارید و آنقدر تحریک آمیز عمل می کنید که پلیس نیو ساوت ولز چندین مورد اخیر خود را تعطیل کرده است. نشان می دهد.

نقش موسیقی در بازاریابی

مثال Hottest 100 باز کردن خوبی برای ارائه بینش در مورد قدرت موسیقی در بازاریابی است.

اگر تاکنون به فکر تزریق موسیقی کمی به یک کمپین فکر کرده اید ، دو واقعیت وجود دارد که ممکن است شما را متقاعد کند:

  • یک مطالعه موسیقی که بر اساس داده های 1000 مصرف کننده استرالیایی انجام شده است ، نشان می دهد که موسیقی اغلب از تصاویر تجلیل می شود. علاوه بر این ، بسته به لحن ، ملودی یا کلید یک ترکیب ، موسیقی های مختلف پاسخ های مختلف موسیقی را به وجود می آورند. به عنوان مثال ، 87٪ از پاسخ دهندگان هنگام گوش دادن به کلیپ های صوتی در یک کلید اصلی (بر خلاف جزئی) خوشبختی و هیجان را نشان می دادند.
  • موسیقی برای هدایت روایت ها و کمک به داستان گویی شناخته شده است. در حقیقت ، مطالعه ای از Neurosight نشان می دهد که برخی از الگوهای موسیقی با رمزگذاری حافظه بلند مدت (LTME) ارتباط دارند و در عین حال به یاد ماندنی تر ، ارتباط عمیق تری با تبلیغات ایجاد می کنند.

با گذشت زمان ، Triple J's Hottest 100 به یک موسسه استرالیا تبدیل شده است ، یک داستان موفقیتی ملی است که به واسطه قدرت موسیقی رانده می شود. با نزدیک شدن به شمارش معکوس امسال ، ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه کسی لیست را تشکیل می دهد ، فراموش نکنید که باربی را دریافت کنید. و تنظیم کنید!

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قدرت بازاریابی شگرف ، مطالعه ما را در مورد فصل سه چیزهای جالب Stranger Things انجام دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد