کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

از ذهنیت GOOGLE استفاده کنید: آینده را اثبات کنید

خوب ، این یک سال برای SEO بود. تعداد زیادی از حیوانات به باغ وحش به روزرسانی Google اضافه شده اند - (فکر کنید پاندا ، کبوتر و به روزرسانی پنگوئن). گوگل در ایجاد لینک ، محتوای نازک و کل تکنیک های blackhat SEO که وب سایت ها سال ها از آن استفاده می کردند برای موتور جستجوی خود استفاده کرده است.

صاحبان مشاغل با وحشت ، به اصطلاح گوروس های سئو ، رتبه بندی مشتری را کاهش می دهند - برخی حتی اعلام کردند که سئو مرده است. اما در بین این هراس برخی افراد سئو قاچاقچی قاچاق - کسی که تمام مدت از قوانین گوگل پیروی کرده است.

در زیر ما به شما نشان می دهیم چگونه می توانید در ذهن Google قرار بگیرید تا بتوانید سئو وب سایت خود را در آینده اثبات کنید و جایگاه خود را در صدر حفظ کنید.

  

1. با ماموریت Google همراه شوید

از ذهنیت Google استفاده کنید: آینده را اثبات کنید

اگر می خواهید به ذهن Google بروید ، ابتدا باید رسالت آن را بفهمید . هدف گوگل این است که "اطلاعات جهان را سازماندهی کرده و آن را در دسترس و مفید جهانی قرار دهد." آیا می خواهید یک استراتژی سئو ایجاد کنید که بتواند زمان آزمایش را تحمل کند؟ سعی کنید روی یک نکته توجه کنید که Google بیشترین اهمیت را به کاربر نهایی نشان می دهد - کاربر نهایی.

Google Insight: "روی کاربر متمرکز شوید و سایر موارد را دنبال خواهند کرد."

چگونه می توانم روی کاربر متمرکز شوم؟

  • محتوای با کیفیت ایجاد کنید (محتوایی که برای کاربر مفید و جالب است).
  • برای ارائه اطلاعات مفید بیشتر ، از لینک ها و فیلم های مفید (و مرتبط) استفاده کنید.
  • لحن مکالمه را قبول کنید (ایده خوبی است که با صدای مصرف کننده تان مطابقت داشته باشید).
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در تمام دستگاه ها پاسخگو و آسان است.
  • سئو محلی را فراموش نکنید - با پر کردن صفحه لیست های محلی و غیره ، پیدا کردن مشتریان محلی را آسان تر می کند.
  • با مشتریان خود روابط برقرار کنید و در صورت امکان به آنها کمک کنید.

2. طبق قوانین Google زندگی کنید

ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد ، اما اگر وارد ذهن Google شوید ، ابتدا باید با قوانین آن آشنا شوید. هر آنچه را که باید بدانید (از جمله بهترین تکنیکال و تکنیکی و بهترین محتوا) را در دستورالعمل های Webmaster Google پیدا خواهید کرد . Google به وضوح آنچه را که شما باید انجام دهید را برای اطمینان از عدم مجازات گوگل مشخص می کند. همچنین نوع کارهایی که به آنها پاداش داده می شود را تشریح می کند. آنها را بخوانید ، آنها را باور کنید ، از آنها به عنوان کتاب مقدس SEO استفاده کنید.

فقط تعداد کمی از دستورالعمل های مدیر وب گوگل:

  • برای محتوای تکراری ، باید URL معمولی را اعمال کنید تا مشخص شود کدام صفحه باید توسط موتورهای جستجو نمایه شود.
  • از ارسال پست مهمان با کیفیت پایین خودداری کنید - Google این مورد را به عنوان هرزنامه مشاهده می کند.
  • از پیوندهای "nofollow" برای پیوندهایی که نمی خواهید خزنده شوند استفاده کنید (برای مثال ، پیوندهای غیر قابل اعتماد).
  • هنگام نمایش نام های مهم ، محتوا یا پیوندها به جای تصاویر از متن استفاده می کنند (عنکبوت های Google فقط می توانند متن را بخوانند).
  • پیوندهای شکسته و HTML را جستجو کنید و برطرف کنید.
  • به طور مداوم عملکرد سایت خود را با استفاده از ابزاری مانند Page Speed کنترل کنید .

نکات کلیدی راهنماهای وب مستر:

 

 

3. به یاد داشته باشید که نقاط ضعف شما را به عقب بازگرداند

با نگاهی به لیست قوانین (و با در نظر گرفتن مدت زمان لازم برای تکمیل آنها) ممکن است وسوسه شوید که میانبرها را انتخاب کنید. شما این کار را با خطر خود انجام می دهید. اگر می خواهید از ترس سرد جلوگیری کنید که بروزرسانی جدید Google الهام می گیرد در سیاه چاله های جهان ، باید از نقاط ضعف خودداری کنید. به عبارت ساده تر: درگیر کارهایی باشید که کاربران را گمراه می کند. مطمئنا ، شما ممکن است برای یک دوره کوتاه مدت رتبه بالاتری داشته باشید اما وقتی شبانه 200 صفحه به سمت صفحه 200 بروید ، ارزش آن را نخواهد داشت.

Google Insight: Google قصد دارد در مورد بازی های این سیستم حتی بیشتر از این هم عقب بیفتد.

چه شکلی به نظر می رسد؟

  • هر چیزی ناخواسته - به عنوان مثال وبلاگ نویسی با کیفیت پایین مهمان.
  • چاشنی کلمات کلیدی (تلاش برای رتبه بندی یک کلمه کلیدی با ذکر تعداد زیاد غیر منطقی بارها).
  • متن ریز ، متن پنهان و پیوندهای پنهان.
  • Cloaking (تمرین ارائه مطالب یا URL های مختلف به کاربران انسانی و موتورهای جستجو).
  • پیوند طرح ها و مزارع پیوند (تبادل صفحات متقابل در وب سایت ها).
  • صفحات درب (مجموعه های زیادی از صفحات با کیفیت پایین).

4. مانند یک انسان فکر کنید

مانند یک موتور جستجو فکر خود را متوقف کنید و مانند یک انسان فکر کنید ، زیرا این همان کاری است که گوگل نیز می خواهد انجام دهد. با اعلام هر بروزرسانی جدید ، هدف آن این است که باهوش تر و شبیه به انسان باشیم. عنکبوتهای موتور جستجو در کشف هدف و زمینه سؤالات انسانی باهوش تر شده اند. گوگل هرگز از تلاش کردن مانند یک انسان فکر نخواهد کرد - وقتی به وب سایت شما یا نه باید بگویید.

Google Insight: هدف نهایی گوگل این است که مانند یک انسان فکر کنیم.

سؤالاتی که باید بخواهید مانند یک انسان فکر کنید:

  • آیا این عبارت کلمات کلیدی به کاربر شما کمک می کند تا آنچه را که به دنبالش می گردند پیدا کند؟ به عنوان مثال ، آیا به اندازه کافی خاص است؟ آیا به اندازه کافی مکالمه است؟
  • آیا این محتوا واقعاً مفید و منحصر به فرد است یا من فقط آن را برای اهداف سئو ایجاد می کنم؟
  • آیا وب سایت من آسان برای حرکت است؟
  • آیا متن لنگر من معنی دارد؟
  • آیا توضیحات متا من دقیقاً آنچه را که کاربر انتظار دارد خواندن / مشاهده انتظار داشته باشد را منعکس می کند؟

بنابراین در آنجا آن را دارید - ورود به ذهن Google بسیار ساده است. زیرا مستلزم ورود به ذهن مشتری شماست. Google از شما می خواهد یک تجربه کاربری مناسب و ارزشمند ایجاد کنید. و این تنها قدرت وب سایت شما را به هر حال افزایش می دهد.

شعار جدید شما:

به نیازهای کاربران خود پاسخ دهید و هرگز با یک به روزرسانی Google SEO هرگز متوجه آن نشوید.

بیش از 90٪ از کاربران وب برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند ، به موتورهای جستجو متکی هستند. دیپلم حرفه ای آنلاین ما در بازاریابی دیجیتال توسط متخصصان صنعت ایجاد شده ، معتبر و معتبر است و دانش تخصصی مورد نیاز برای پیشرفت در این زمینه را به شما می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد