شما آمارهای چشمگیر را شنیده اید: تا سال 2020 150،000 شغل دیجیتال پیش بینی شده است ، حقوق بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و به زودی اقتصاد دیجیتال ایرلند 21.1 میلیارد پوند ارزش خواهد داشت . "عالی" ، شما فکر می کنید وقتی از کار اخراج می شوید و آماده شروع کار بازاریابی پرسود دیجیتال هستید. اما فقط یک چیز کوچک و بالقوه کوچک در زندگی وجود دارد که تغییر می کند - شما نمی دانید چه مهارت هایی را لازم دارید یا چگونه آنها را سنگین کنید.
ما با تعدادی از استخدام کنندگان پیشرو در بازاریابی دیجیتال صحبت کردیم و از آنها این سوال مهم را پرسیدیم: مهارت های دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز امسال و بعد از آن چیست؟ آنها بیشترین مهارتهای تقاضا را برای سال 2015 نشان می دهند و ما حتی از نکات مفیدی در مورد چگونگی ورود به حرفه جدید دیجیتال پرده برمی داریم.
بعد از سالها رکود ، دلهره و طرد زیادی به شما رسیده است که وقت خود را کنترل کنید و کمی در مورد جهت آن استراتژیک کنید. یک مسیر شغلی شفاف تر و تعادل بانکی مطمئن تر در انتظار است ...
احساسات کلی؟ افزایش قابل توجهی در تقاضا برای مهارت های تخصصی و نقش های عمومی تر بازاریابی دیجیتالی در هیئت مدیره مشاهده شده است. جین کرینر گلن ، رئیس استخدام و منابع انسانی در موسسه بازاریابی دیجیتال ، از وی درمورد چشم انداز مشاغل بازاریابی دیجیتال پرسیده شد ، گفت: "من می گویم که همیشه در حال تحول است. بسیاری از شرکت ها هنوز به دنبال مهارت های گسترده بازاریابی دیجیتال در سطح مدیر و اجرایی هستند. اگرچه ، با پیشرفت صنعت ، بیشتر در حوزه های مهارت های خاص ، مانند محتوا ، سئو / سم ، سؤالات تحلیلی و رسانه های اجتماعی ، تفکیک می شود. "
امروزه به نظر می رسد تقاضای زیادی برای مدیریت برند و مهارتهای تبلیغاتی و همچنین مهارتهای فنی بیشتر وجود دارد. در زیر شما را برای آماده شدن بازار بازاریابی دیجیتال آماده می کنیم (و این در حال انجام است) و معقول ترین نقش های تخصصی را برای سرمایه گذاری در آن نشان می دهیم.
بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فقط به دنبال یافتن وب سایت شما نیست. با افزایش الگوریتم جستجوی گوگل ، مشاغل در مورد اهمیت اجرای راه حل های سفید مانند بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی مهمان آگاه تر می شوند. سئو مطمئناً مرده نیست - در حقیقت با سرعتی در حال رشد ، تغییر و تحول است. دیگه چی؟ به عنوان یکی از بیشترین تقاضای مهارت در سال ، هم در بین استخدام کنندگان ما و هم توسط Smart Insights ذکر شده است .
مدیران بازاریابی دیجیتال باید افرادی را پیدا کنند که درک عمیقی از دو موضوع اصلی داشته اند: 1- اهمیت تأمین ارزش برای مشتری و ایجاد روابط مهم از طریق شیوه های بازاریابی ورودی. 2. عناصر فنی مانند نقشه های کانونیالیزاسیون و نقشه های XML. اوه و من یک چیز نهایی (اما بسیار مهم) اضافه می کنم. برای موفقیت در این صنعت ، باید واقعاً به سئو علاقه مند باشید و از چشم انداز دائما در حال تغییر چشمگیر باشید.
آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در RightFit.ie گفت ،
"SEO هنوز هم مثل همیشه محبوب است و تقاضای زیادی برای کسانی که هر دو مجموعه مهارت دارند (SEO و PPC) وجود دارد."
سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی گفت:
"متخصصان بازاریابی ورودی به تولید سرب و تجربه استراتژی محتوا ، همراه با دانش خوبی از HubSpot و مهارتهای تحلیلی عالی" نیاز دارند.
تقاضا برای متخصصان پرداخت هر کلیک (PPC) در حال افزایش است ، زیرا مشاغل شروع می کنند نقش مهم PPC را در ترافیک هدفمند به وب سایت خود مشاهده می کنند. نقش مدیر اجرایی PPC از نظر تئوری ساده است: سعی کنید وب سایت شرکت را به بالاترین رتبه ممکن گوگل بدست آورید. اما ، با وجود بودجه زیاد در معرض خطر و مشاغل بیشتر از هر زمان دیگری که بخاطر آن مقام آرزو شماره یک می جنگید ، پیدا کردن نامزد مناسب می تواند مشکل باشد.
اگر به فکر ورود به PPC هستید ، به ریاضیات عالی و مهارت های استراتژی نیاز دارید. درک کاملی از Google Adwords و Google Analytics کاملاً ضروری است تا بتوانید اطمینان حاصل کنید که می توانید به طور موثر در مورد کمپین های مبتنی بر نتایج برای کسب و کار خود ایجاد کنید ، بهینه سازی کنید و گزارش دهید. هزینه ممکن
آنا ویمز ، متخصص ارشد استخدام در RightFit.ie گفت ،
"تجربه PPC هنوز توسط تقاضای مشتری و آژانس های مشتری تقاضا دارد. بسیاری از مشتریان در سمت مشتری می خواهند این را به خانه بیاورند و یک متخصص خانه داشته باشند. سئو هنوز هم مثل همیشه محبوب است و برای کسانی که هر دو مجموعه مهارت دارند ، تقاضای زیادی دارد. "
با اعلام هر به روزرسانی جدید Google و هر الگوریتم جدید رسانه های اجتماعی ، اهمیت بازاریابی محتوا به طور فزاینده ای واضح تر می شود. تقاضا برای بازاریابان محتوای واجد شرایط در سال گذشته افزایش یافته است زیرا مدیران بازاریابی دیجیتال متوجه ارزش ارائه محتوای با ارزش به مشتریان خود می شوند. تولید محتوای با کیفیت به بسیاری از عناصر اساسی ترکیب بازاریابی دیجیتال ، از جمله بازاریابی از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی و استراتژی SEO دامن می زند.
مشاغل پیدا کردن نویسندگان خوب با دانش دقیق در زمینه بازاریابی دیجیتال مشکل است. اگر نویسنده هستید و علاقه مند به یک بازاریاب محتوا هستید ، می بایست مدتی را صرف یادگیری و تمرین اصول بازاریابی دیجیتال کنید. حتی مهمتر؟ شما باید توانایی خود را در ایجاد و اجرای یک استراتژی موثر برای بازاریابی محتوا به نمایش بگذارید که می تواند منجر به تولید و افزایش تعامل و وفاداری به برند شود.
سسیلیا دزموند ، مشاور استخدام از مورگان مک کینلی متوجه افزایش قابل توجه تقاضا برای نقش های متخصص بازاریابی محتوا شده است. او گفت،
امسال ما شاهد افزایش تقاضا در نقش های بازاریابی دیجیتال هستیم که در سه حوزه مجزا - محتوا ، بازاریابی ورودی و مستقیم - تخصص دارند. در حالی که همه این مناطق از یکدیگر تعارف می کنند ، ما شاهد افزایش تقاضا برای متخصصان در هر منطقه هستیم. مهارتهای ویژه برای نقشهای ویژه در بازاریابی محتوا است. سئو ، نوشتن مقاله ، دانش CMS (نه فقط WordPress!) و برخی مهارت های اساسی در طراحی ضروری است. متخصصان بازاریابی ورودی نیاز به تولید سرب و تجربه استراتژی محتوا دارند.
تقاضا برای مهارت های فنی نیز در همه زمان ها بالاست - به عنوان مثال ، امروزه طراحان تجربه کاربر (UX) بسیار مورد توجه هستند. طراحان تجربه کاربری ، طراحی و ایجاد یک ظاهر و احساس یک وب سایت (یا برنامه تلفن همراه) برای پاسخگویی به خواسته ها ، نیازها و خواسته های مخاطبان هدف یک برند را انجام می دهند. مشاغل در حال درک اهمیت فزاینده این نقش هستند ، زیرا مصرف کنندگان همچنان به مطالبه محصولات و تجربیات بهتر می پردازند.
کارهای روزانه متنوع است اما می تواند شامل ایجاد فریم ورک ، انجام آزمایش کاربر ، ایجاد نظرسنجی ، تجزیه و تحلیل داده ها و ترسیم صفحه های داستانی باشد. یک طراح UX وظیفه افزایش رضایت مشتری را با بهبود قابلیت استفاده ، ناوبری و سهولت یک محصول بر عهده دارد. آنها یک هدف را در ذهن دارند: بهبود مسیر کاربر.
سیمون لوئیس ، بنیانگذار شرکت Only Marketing Jobs گفت:
شیوع برنامه های کاربردی تلفن همراه و وب سایت های پاسخگو بی سابقه است و به همین ترتیب ، حساسیت پیرامون تجربه کاربر از طریق سقف صورت می گیرد. در نتیجه ، طراحان و توسعه دهندگان UX بسیار مورد توجه قرار می گیرند ، به ویژه فریلنسرها ، بویژه ، با پرداخت هزینه های قابل توجه. HTML5 ، CSS و JavaScript غالباً یک شرط ضروری هستند و بسیاری از بازاریاب های سنتی و انواع فنی در حال آموزش مجدد برای کمک به رفع این نقص دیجیتال هستند. از طرف دیگر ، بازاریابان با مضمون اجتماعی در تلاشند تا از شرکتها و شبکه هایی با شیوع حمایت کنند تا از آن حمایت کنند و با افراد فنی که آنها را ساخته اند مطابقت داشته باشند.
Anna Wymes ، متخصص ارشد استخدام در RightFit.ie نیز به تقاضای زیاد برای مهارت های توسعه وب اذعان داشت. او گفت،
تقاضای زیادی برای توسعه دهندگان .Net و توسعه دهندگان PHP وجود دارد - من نمی توانم به اندازه کافی از آنها بیابم. شرکت های ایرلندی نمی توانند با حقوق بازیکنان آمریکایی و جهانی مطابقت داشته باشند و گاهی اوقات استعدادی را که کمی شرم آور است از دست می دهند. کارگران فن آوری که از خارج از اتحادیه اروپا وارد می شوند ، این کمبود را جبران می کنند ، اما اغلب مشتری نمی خواهد مسیر ویزا / حمایت مالی را طی کند و بر این اساس نه بگوید.
آیا می خواهید در مورد چگونگی پیشرفت کار در بازاریابی دیجیتال خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ از کارشناسی ارشد بازاریابی دیجیتال ما دیدن کنید . مربی مشاغل دیجیتال ، گری فرای در گفتگو با مهارت های دیجیتالی مورد نیاز برای پیشرفت کار در بازاریابی در منظر دیجیتالی امروز ، صحبت خواهد کرد. امیدواریم شما را در آنجا ببینیم.
این که آیا شما یک مبتدی کامل ، صاحب مشاغل یا بازاریابی حرفه ای هستید که به دنبال ارتقاء به دیجیتال هستید ، این دوره برای شما مناسب است.