این رسمی است - گوگل از سرعت وب سایت های ما در الگوریتم های رتبه بندی جستجو خود یاد می گیرد ، یعنی سرعت وب سایت ما به درخواست های جستجو پاسخ می دهد.
گوگل در مقاله اخیر اظهار داشت که در مطالعات داخلی خود مبنی بر اینکه وقتی یک سایت به کندی پاسخ می دهد ، بازدید کنندگان وقت کمتری را در آنجا می گذرانند ، بنابراین تصمیم گرفتند سرعت سایت را در رتبه بندی جستجوهای خود لحاظ کنند.
آنها همچنین تعدادی از ابزارهایی را که ما می توانیم برای ارزیابی سرعت وب سایت خود استفاده کنیم ، لیست می کند:
بنابراین ، هنگامی که شما در حال صحبت با مدیر وب سایت خود هستید ، ممکن است بخواهید در مورد نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت خود برای کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو با آنها صحبت کنید - می دانم که با من صحبت می کنم!
اگرچه سرعت وب سایت ما برای کاربران و رتبه بندی موتورهای جستجو مهم است ، گوگل توصیه می کند که اهمیت محتوا در صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. در اینجا ویدئویی از مت کاتس گوگل ارائه شده است که در مورد اهمیت سرعت وب سایت و اهمیت محتوا توضیح می دهد.
اگر موفق شده اید وب سایت خود را سرعت بخشید ، چه اقداماتی انجام داده اید؟
آیا افزودن ابزارک های رسانه های اجتماعی شاید باعث شود سایتهای ما جذاب تر اما بارگذاری کندتر باشد و آیا زمان آن رسیده است که سایتهای خود را دوباره ارزیابی کنیم؟ بیایید همه کارشناسان سئو خود را به نظر شما چیست؟