کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

5 روند رسانه های اجتماعی برای آماده سازی شما برای سال 1399

سال بزرگی برای شبکه های اجتماعی بوده است. توییتر شاهد بروزرسانی 280 نویسه ای بوده است ، سیستم عامل های بصری مانند اینستاگرام و اسنپ چت همچنان در حال گسترش هستند (با شایعاتی درباره طرح 4x4 آینده در مورد اینستاگرام) و ویدیوهای پخش زنده هم اکنون یکی از جذاب ترین فرم های محتوا هستند. در حالی که تنها سه ماه به سال 2017 باقی مانده است ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که استراتژی رسانه های اجتماعی خود را برای سال آینده شروع کنید.

  

1. اهمیت فیلم ادامه خواهد یافت

همه می دانند که در سال های اخیر محبوبیت محتوای ویدئویی افزایش یافته است. به دلیل این تقاضا (و اهمیت روزافزون فیلم برای الگوریتم های اجتماعی) ، یکی از با ارزش ترین قالب ها برای استفاده از مارک ها است. نشان داده شده است که ویدئوها جذابیت بالاتری را شامل می شوند ، از جمله پسندیدن ، بازتوییت ، نظرات و اشتراکات بیشتر - به ویژه در Facebook. و با فرمت های جدید مانند پخش جریانی مستقیم هر روز در کانال های مختلف اجتماعی ، گزینه های زیادی برای ادغام ویدیو در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی موجود وجود دارد.

پخش جریانی مستقیم ویدئو یک روش بسیار موثر برای جلب نظر کاربران است که محبوبیت آنها زیاد است. GORUCK ، تولید کننده کوله پشتی و برگزارکننده رویدادها ، مشاغلی است که با پخش مستقیم در فیس بوک ، دسترسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. هزاران فالوور برای تماشای پوشش 48 ساعته یک مسابقه استقامت اخیر هماهنگ شدند . در سال 2018 ، مارک های بیشتری شروع به درک قدرت پخش مستقیم می کنند و آن را در استراتژی های رسانه های اجتماعی خود قرار می دهند.

داستان های اینستاگرام و داستان های اسنپ چت دو نمونه دیگر هستند که به مارک ها فرصت می دهند محتوای ویدیویی به موقع ایجاد کنند و آن را با پیروان خود به اشتراک بگذارند.

ماهانه بیش از 200 میلیون نفر از Stories Instagram استفاده می کنند. این بیش از 50 میلیون کاربر بیشتر از Snapchat است - و Instagram Stories فقط یک ساله است! با این نرخ ، تقریباً نیمی از کاربران اینستاگرام تا پایان سال 2018 از Stories استفاده خواهند کرد. این بدان معناست که مارک های علاقه مند به ارتباط با کاربران اینستاگرام باید برای درک و استفاده از این Stories برای نمایش تجارت خود وقت بگذارند. در حالی که Snapchat هنوز مهم است ، ما شاهد هستیم که Instagram Stories امسال حتی بیشتر از مخاطبان خود را نیز جذب می کند.

به طور کلی ، داشتن توانایی ایجاد محتوای ویدیویی (در چندین قالب) به صورت مداوم - و استراتژی اتصال آن به محتوای نوشته شده (وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، آزمونها ، مطالعات موردی و غیره) - در سال 2018 بسیار مهم خواهد بود.

2. محتوای زودگذر بر تعامل اجتماعی حاکم خواهد بود

ما قبلاً در مورد محبوبیت استوری های فیس بوک و اینستاگرام صحبت کردیم. هر دو نمونه ای از مطالب زودگذر هستند. محتوای زودگذر محتوای کوتاه مدت است که پس از مشاهده بیننده یا پس از حداکثر مدت زمان 24 ساعت از بین می رود. این نوع محتوا بیشتر مورد پسند هزاره های جوان و نسل Z است که در سال 2018 مورد توجه اصلی قرار خواهند گرفت. ناپدید شدن محتوا ممکن است برای اکثر بازاریابان ترسناک به نظر برسد ، اما با محبوبیت بسیار زیاد ، نمی توان آن را نادیده گرفت.

مزایای محتوای زودگذر عبارتند از:

  • محتوای کوتاه مدت در نظر مشتری معتبرتر از تبلیغات پشتیبانی شده یا پست های متمرکز بر نام تجاری است که ماندگاری بیشتری دارند و مشتریان را به سمت خرید سوق می دهند
  • این محتوا در عرض چند ساعت از بین رفته است ، بنابراین FOMO (ترس از دست رفتن) را با مشتریان بالقوه افزایش می دهد ، در نتیجه ، مخاطبان سریعتر اقدام می کنند ، بازاریابان خوشایند
  • کاربران می توانند با کمک اسنپ کدها یا کدهای QR به راحتی به مطالب دسترسی پیدا کنند

برای کمک به مخاطبان با استفاده از یک استراتژی زودگذر بازاریابی محتوا همراه با تصاویر و فیلم ها ، برنامه ای در نظر داشته باشید که به برند شما اجازه می دهد در کمترین زمان مخاطبان را درگیر خود کند.

3. Chatbots خدمات مشتری را آسان تر و سریعتر می کند

chatbot یک نرم افزار کاربردی است که برای شبیه سازی مکالمه ای شبیه انسان ساخته شده است. این به عنوان نماینده خدمات مشتری برای مشتری عمل می کند اما این کار را به روشی کاملاً شخصی - علی رغم خودکار بودن انجام می دهد. Chatbots به صورت شبانه روزی به افراد کمک می کند و با ایجاد روابط پایدار با مشتریان بالقوه به بهبود درآمد کمک می کند.

استفاده از ربات های گپ برای ارائه خدمات به مشتری ، رسیدها و پیشنهادات ویژه به مشتریان در سال 2017 واقعاً چشمگیر شده است. با توجه به اینکه مشتریان خواهان پاسخ فوری به س questionsالات خود هستند ، چت بات ها یک راه حل ایده آل هستند - به ویژه هنگامی که از طریق Facebook Messenger استفاده می شوند. چت بات ها به مارک ها این امکان را می دهند تا به گونه ای شخصی و شخصی احساس تعامل سریع با مشتری داشته باشند.

برای مارک هایی که هزاران یا حتی میلیون ها پیرو دارند ، اتخاذ یک استراتژی بازاریابی شخصی برای هر مشتری غیرممکن است. چت بات ها با ایجاد تعاملات یک به یک با هر دنبال کننده و پاسخ سریع به س helpالات ، کمک می کنند . آنها به موقع و همیشه مودب هستند - مهم نیست که پاسخ های مشتری بی ادبانه باشد.

امروزه حداقل 100000 ربات فعال ماهانه در Facebook Messanger وجود دارد و ماهانه بیش از دو میلیارد پیام بین مارک ها و کاربران رد و بدل می شود. اگر قبلاً چت بات را برای تجارت خود در نظر نگرفته اید ، سال 2018 می تواند سال انجام این کار باشد.

4. تغییر جهت هدف گیری نسل Z

ما قبلاً اشاره کردیم که نسل Z مورد مهم بعدی در بازاریابی است. تفاوت نسل Z با نسل های قبلی این است که آنها با اینترنت و تلفن های هوشمند رشد کرده اند و باعث تمرکز بیشتر آنها بر روی سرعت خرید محصولات و خدمات مشتری هستند. بسیاری از ژنرال Z همچنین پدر و مادر خود را در دوران رکود اقتصادی بزرگ مشاهده کردند. این باعث می شود که آنها ریسک پذیری بیشتری داشته باشند. در حال حاضر ، این گروه بیش از یک چهارم جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهد.

مطالعه اخیر انجام شده توسط گلدمن ساکس نشان می دهد که نسل Z برای اکثر سازمانها از هزاره ها ارزش بیشتری دارد. امروزه پیرترین Gen Z در اواخر نوجوانی به سر می برند. آنها در حال ورود به نیروی کار و شروع به کسب درآمد یکبار مصرف خود هستند. مارک ها باید شروع به تغییر از استراتژی اجتماعی هزاره اول به استراتژی Gen Z کنند که متمرکز بر سیستم عامل های مورد علاقه Gen Z است ، از جمله Snapchat و Instagram.

تاکتیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن ژنرال Z:

  1. آنها را در نام تجاری خود ادغام کنید. به آنها کمک کنید تا برند شخصی خود را بسازند در حالی که شما برند خود را تبلیغ می کنید. آنها را تشویق کنید که تأثیرگذار اجتماعی باشند.
  2. تا آنجا که ممکن است معتبر باشید. عکس ها و فیلم های خودجوش بگیرید. به مشتریان در پشت صحنه شرکت خود نگاهی بیندازید. سخنگویی را انتخاب کنید که ژنرال Z می تواند با او ارتباط برقرار کند.
  3. روی تأثیر اجتماعی تمرکز کنید. شما باید محصولات یا خدمات با کیفیتی داشته باشید تا مردم را متقاعد به دوست داشتن آن کنید. وقتی این اتفاق افتاد ، تأثیرگذاری خواهید داشت که مطمئنا Generation Z را تحت تأثیر قرار می دهد.
  4. صحبت را قدم بزنید فقط نگویید که شرکت شما کارهای بزرگی برای جامعه انجام می دهد یا به کارهای خیرخواهانه توجه دارد. شما باید سخاوت خود را نشان داده و ثابت کنید. در استراتژی کسب و کار خود از خیرات اجتماعی استفاده کنید و از Gen Z برای تهیه فیلم ها ، تصاویر و داستان هایی که واقعاً قدرت کار خوب شما را منتقل می کنند ، کمک بگیرید.

به طور کلی ، ژنرال Z مبتکر ، وسواس تلفنی است و آنها تجربه های معتبری را طلب می کنند. آنها در مورد محیط آگاه هستند ، تصاویر را نسبت به متن انتخاب می کنند و سیستم عامل های ناشناس شبکه های اجتماعی را که والدین و پدربزرگ و مادربزرگ آنها در آن نیستند ترجیح می دهند.

5. کاربران همچنان به محتوای شخصی پاسخ می دهند

اگرچه Gen Z هدف بعدی بزرگ بازاریابی است ، اما هزاره ها هنوز هم بازار بزرگی هستند که مورد رضایت شما قرار می گیرند. این گروه به دلیل عدم اعتماد به تبلیغات سنتی شناخته می شوند ، به این معنی که تولید محتوایی که با در نظر گرفتن درآمد فروش مستقیم طراحی شده منطقی نیست.

و همه افراد (نه فقط هزاره ها) محتوای مربوط به آنها را می خواهند. محتوای شخصی و سفارشی به احتمال زیاد مصرف و به اشتراک گذاشته می شود. بازار هدف خود را بشناسید و چند شخصیت کاربر ایجاد کنیدبر اساس متداول ترین نوع خریداران شما. این اشخاص باید براساس سن خریدار ، جنس ، سطح تحصیلات ، درآمد ، پسندیدن ، مکان و غیره باشد. پا به کفش های پرسونا بگذارید و از خود بپرسید آیا آنها در محتوایی که تبلیغ می کنید ارزش پیدا می کنند یا خیر. هنگامی که از شخصیت های کاربر برای تعیین محتوای ایجاد شده در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی استفاده می کنید ، با کمال میل محتوایی را به مخاطبان خود می دهید که به مشکلات خاص آنها پاسخ دهد - نه حدس زدن در مورد آنها. ایجاد محتوای شخصی به معنای ایجاد محتوای جذاب تر است که طبق نظر MarketingProfs (و نمودار زیر) از اولویت های اصلی است.

روند پاداش: فیس بوک تقریباً 100٪ در حال حرکت است

پیش بینی شده است که تا سال 2020 ، 59 درصد از کاربران ایالات متحده به طور انحصاری از طریق تلفن همراه به فیس بوک دسترسی خواهند داشت. به نظر می رسد این رقم زیادی باشد ، اما در نظر بگیرید که 80 درصد درآمد تبلیغاتی این شرکت از طریق تبلیغات موبایلی تأمین می شود. فیس بوک در اوایل بازی رسانه های اجتماعی بود و این پلتفرم در ابتدا با در نظر گرفتن تجربه موبایل طراحی نشده بود. socialapp های مشهوری مانند اینستاگرام و Snapchat مدتی فقط از طریق تلفن همراه بوده اند (یا بیشتر موبایل دارند) اما فیس بوک تجربه دسک تاپ خود را به قوت خود حفظ کرده است. این تجربه در سال آینده همچنان رو به کاهش است ، بدین معنی که شرکتهایی که قبلاً در طراحی و کپی کردن شبکه های اجتماعی برای اولین بار سرمایه گذاری نکرده اند ، باید برای این کار وقت بگذارند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد