کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

مشتریان خود را با فروش اجتماعی جذب ، جذب و تبدیل کنید

تحول دیجیتال عبارتی است که سازمانهای چندملیتی را از بین می برد و استراتژیهای بازاریابی قدیمی و منسوخ شده و فرآیندهای فروش را به نفع پذیرفتن گردش کار خودکار و تعاملات آنلاین فوری مشتری با یکدیگر درگیر می کند. در سطح دقیق تر ، این به فروشندگان کمک می کند تا رویکرد خود را نسبت به مشتریان با قدرت بیشتر افزایش دهند. یک مطالعه ترجیحی اخیر IBM نشان داد که تماس سرد ، زمانی که یک روش فروش امتحان شده و مطمئن است ، در 97٪ از مواقع بی نتیجه است - این رقم از سال 2010 سالانه 7٪ افزایش یافته است.

  

وقتی در فروش اجتماعی هستید چه انتظاراتی دارید ...

فروش اجتماعی روشی است که به طور مداوم در حال رشد است و پاسخی ضروری به رفتارهای در حال رشد خریدار است. 57٪ از تصمیم خرید قبل از این است که مشتری حتی با یک نماینده برند تماس بگیرد ، و 67٪ از سفر خریدار اکنون به صورت دیجیتالی انجام می شود. اکنون مشتریانی که محتوای آنلاین دارند تا محصولات و ویژگی ها و قیمت ها را به آنها اطلاع دهند ، کمتر مستعد ابتلا به فروش هستند. آنها درک بیشتری دارند زیرا موتورهای جستجو گزینه های جایگزین زیادی را ایجاد کرده و دسترسی مستقیم به یک مارک و رقبای آن را برای آنها فراهم کرده است. و از آنجا که کانال های اجتماعی می توانند فوراً مصرف کنندگان را به همتایان و تأثیرگذاران خود متصل کنند ، می توانند بی نهایت کمتر تمایل به به شما و برند خود اعتماد کنید.

دیجیتال "عادی جدید" را ایجاد کرده است که برای تأثیرگذار بودن به فروشندگان نیاز دارد "قابلیت های" جدیدی را به نمایش بگذارند. بنابراین هدف از فروش اجتماعی تجهیز فروشندگان به یک مهارت و ابزار مبتنی بر شبکه های اجتماعی است که به آنها امکان می دهد در مدت زمان کمتری منجر به تولید بیشتر شوند و آنها را به روشی معتبر و موثر تر پرورش دهند.

در سال 2015 گزارش شد که از هر 4 تکرار فروش ، فقط 1 نفر می داند که چگونه رسانه های اجتماعی را در روند فروش خود ادغام کند ، علیرغم تأثیر مثبت و اثبات شده آن در رشد درآمد. در برخی موارد ، متخصصان فروش ممکن است در فروش اجتماعی مشارکت داشته باشند و فقط آن را درک نکنند. چه استفاده از Twitter برای ایجاد روابط با مشتری یا استفاده از LinkedIn برای اهداف جستجوی هدفمند را انتخاب کنید ، شما در حال حاضر (تا حدی) فروشنده اجتماعی هستید!

فروش اجتماعی توانایی تأثیر مثبت بر نتیجه کار شما را دارد

یکی از مزایای اصلی فروش اجتماعی این است که به شما امکان می دهد بسیار کارآمدتر پیش بینی کنید و فرصت های بیشتری را فراهم می کند. شما می توانید با استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و ابزارهای گوش دادن اجتماعی ، بینشی دقیق در مورد افرادی را که باید در یک سازمان هدف قرار دهید ، بر اساس معیارهایی از جمله عنوان شغلی و موقعیت مکانی آنها ، به دست آورید. شما می توانید رفتار مشتری مانند هشتگ هایی که آنها استفاده می کنند و مارک هایی که با آنها تعامل دارند را تجزیه و تحلیل کنید تا فرصت های جدیدی را برای شما و برند شما شناسایی کند. حتی می توانید به سرعت تجزیه و تحلیل رقبا را انجام دهید که مخاطبان جدیدی را به شما معرفی کند - کاربرانی که آنها را دنبال می کنند و آنها را دنبال می کنند. این می تواند در وقت گرانبهای شما صرفه جویی کند زیرا می دانید فقط با نیاز واقعی یا علاقه به راه حل های ارائه شده چشم اندازهای جذابی خواهید داشت.

یکی دیگر از مزایای پیشنهادات فروش اجتماعی ، توانایی ایجاد یک مارک شخصی قوی است- ابزاری قدرتمند برای اقناع و تبدیل مشتری. از آنجا که توصیه های نظیر به نظیر نسبت به پیام رسان فروش شفاف ارزیابی می شوند ، ضرورت ایجاد روابط معنادار با مشتری که ریشه در اصالت و احساس قوی اعتماد دارند ، وجود دارد. فروشندگان اجتماعی می توانند این کار را از طریق ایجاد و توزیع محتوایی که از نظر واقعی آنها ارزش واقعی دارد انجام دهند. خواه یک مقاله وبلاگ باشد ، یک وبینار یا یک توییت ساده ، ایجاد محتوای اصلی که مربوط به مخاطبان شما باشد و به اشتراک گذاری آن از طریق کانال های اجتماعی می تواند شما را انسانی کند و باعث شود معتبر و قابل دسترسی به نظر برسید. این به نوبه خود احتمال تبدیل چشم انداز به طرفداران نام تجاری نامطلوب را افزایش می دهد که برای آنچه شما می توانید ارائه دهید و بگویید افزایش می یابد.

فروش اجتماعی همچنین امکان کاهش چشمگیر چرخه فروش شما را دارد . نه تنها اکثر چشم اندازهای شما قبلاً درجاتی از تحقیقات قبل از خرید را انجام داده اند ، بلکه قابلیت های جستجوی پیشرفته و روابط مشتری شما سطح بعدی دانش مشتری را برای شما فراهم می کند. این دانش می تواند شما را قادر به شناسایی موانع احتمالی تبدیل و رفع نیازهای مشتری در مراحل اولیه قیف فروش کند. این سطح از خاصیت و بی واسطه بودن کانال های اجتماعی به شما برای برقراری ارتباط با مشتریان همیشه به این معنی است که چرخه فروش بسیار کوتاه تر خواهد بود.

اینها تنها چند مورد از مزایای مختلف فروش اجتماعی است ، اما همه آنها به عنوان شاخصهای مهمی در مورد چگونگی استفاده از این روش مترقی برای ایجاد یک روند فروش تأثیرگذار که وفاداری مشتری را تشویق می کند ، کاهش درآمد و در نهایت درآمد را بهبود می بخشد ، خدمت می کنند.

خود را به ابزارهای مناسب فروش اجتماعی مجهز کنید

ابزار فراوان موجود برای حمایت از فروش اجتماعی نشان می دهد که برای کسانی که این عمل را انجام می دهند آسان است که در مدت زمان کمتری به موفقیت بیشتری دست پیدا کنند. با تشکر از رابط کاربری تمیز و تمرکز زیاد روی تجربه کاربر ، فرقی نمی کند که تازه کار خود را شروع کرده اید یا یک فروشنده فصلی اجتماعی هستید - این ابزارها به درد شما می خورند.

ابزارهای تحقیق درباره مخاطب بینش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما کمک می کند تا رویکرد فعالانه و مشتری مداری در فروش اجتماعی داشته باشید. سیستم عامل های محلی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی در فیس بوک ، توییتر و LinkedIn به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به مخاطبان فعلی خود را جمع آوری کنید. همچنین می توانید از ویژگی های داخلی مانند جستجوی پیشرفته و گروه ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقاط درد و تنظیمات مشتری استفاده کنید. سپس ، این داده ها را با ابزاری مانند Hootsuite تکمیل کنید ، که به شما امکان می دهد برند خود ، رقبایتان را کنترل کرده و متوجه شوید مشتریان در مورد شما چه می گویند. در عین حال Followerwonk به شما کمک می کند تا مرتبط ترین کاربران توییتر را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید و روابط شما با پیروان خود را با رقبای خود در تضاد قرار دهد.

Act-On بخشی از نرم افزار اتوماسیون بازاریابی است که به ایجاد ، نظارت و برنامه ریزی ارسال پیام های اجتماعی کمک می کند و به شما امکان می دهد تعاملات اجتماعی را به راحتی مدیریت کنید.

ابزارهای پیشرفته CRM می توانند یک مزیت منحصر به فرد دیگر را در اختیار فروشندگان اجتماعی قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد