کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

اینترنت مارکتینگ

امروزه ، با تقریباً نیمی از جمعیت جهان که به اینترنت متصل هستند ، اتصال روز افزون باعث ایجاد تغییرات جهانی در تفکر و موقعیت استراتژیک شده است ، صنعت پس از صنعت ، بخش به بخش دیگر را مختل می کند. به نظر می رسد ، هر روز که می گذرد ، برخی از ابزارهای جدید فناوری ظاهر می شود که انقلابی در زندگی ما ایجاد می کند ، و وابستگی ما را به شبکه جهانی گسترده بیشتر تعمیق و تعبیه می کند.
  
چرا که نه؟ انسانها همیشه خود را مجذوب یکی پس از دیگری می کنند ، همه اینها وسیله ای اینترنت مارکتینگ  برای دستیابی به بهبود زندگی ما است. واضح است که حداقل سهولت های ارائه شده توسط اینترنت کاملاً به معنای واقعی کلمه زمین گیر است. سه دهه پیش ، تعداد کمی از مردم می توانستند وضع موجود جامعه درخواستی ما را با توانایی برقراری ارتباط فوری و انجام تجارت در زمان واقعی ، با سرعتی که اغلب در بهترین زمانها گیج کننده به نظر می رسد ، تصور کنند.

با این وجود ، با وجود همه راحتی های به اصطلاح مدرن برای زندگی ، جایی که حضور دائمی فن آوری حتی اساسی ترین وظایف را از جمله تحریک سوار شدن یا سفارش غذا یا انجام هر نوع تجارت فوری و کارآمد برای ما بهبود داده است ، بسیاری از آنها باقی مانده است در تاریکی. در حالی که همه ما در مصرف محتوا و استفاده از ابزارهای متنوعی که برای جستجوی و جستجوی اطلاعات به صورت آزاد در دسترس هستند ، به خودآزاری تبدیل شده ایم ، اما در واقع در دریایی از فشار دیجیتال غرق می شویم.

واقعیت؟ امروزه ، بالا رفتن از سر و صدا و دستیابی به هرگونه شباهت دید به اقدامی عظیم تبدیل شده است. اگرچه ممکن است در جستجو غلبه کنیم ، اما در یافتن شکست می خوریم. چگونه قرار است هنگام شنا در دریایی از اطلاعات غلط و اطلاعات غلط مورد توجه قرار بگیریم؟ ما در این دستکش گورو غوطه ور شده ایم که یکی پس از دیگری متخصص در تلاش است به ما بیاموزد که چگونه می توانیم ضرب المثل راجع به مشاغل خود بگوییم و به نمایندگی برسیم تا منجر به فروش و فروش بیشتر شود ، اما به نظر می رسد همه ما هنوز گم شده ایم.

واضح است که بازاریابی آنلاین کار ساده ای نیست. و دلیل اینکه ما در این جهان از بازاریابان اینترنتی "متخصص" قرار گرفتیم که دائماً پیشنهادات خود را برای کمک به ما در دستیابی به دید و نفوذ به توده مردم تشویق می کنند ، به دلیل لایه ای از ابهام است که بخشی از ما به لطف یک کلید ارائه شده است. پخش کننده: گوگل. الگوریتم های پوشیده گوگل که بیش از 200 عامل رتبه بندی را در یک رابط کاربری ساده و آسان پوشانده اند ، بیش از یک دهه است که مشاغل را سردرگم کرده است.

درک بازاریابی آنلاین

الگوریتم های اصلی گوگل و تمایل آن به پوشاندن اطلاعات خود در لایه های مبهم چیز جدیدی نیست. با این حال ، مهم این است که هر درک درستی از بازاریابی در اینترنت داشته باشید ، فقط به این دلیل که این دید در قلب هر کار دیگری است که انجام می دهید. فعلاً رسانه های اجتماعی و سایر اشکال بازاریابی را فراموش کنید. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) کلید ضرب المثلی برای میزان تقریباً بی حد و حصر ترافیک در وب را ارائه می دهد.

هرچه SEO را بهتر یاد بگیرید و درک کنید و گام های بیشتری برای یادگیری این رشته به ظاهر گیج کننده و پیچیده بردارید ، به احتمال زیاد به صورت ارگانیک در نتایج جستجو ظاهر می شوید. و اجازه دهید آن را بپذیریم ، جستجوی ارگانیک برای بازاریابی آنلاین مهم است. با توجه به اینکه اکثر مردم بودجه تبلیغاتی گسترده ای ندارند و اولین نکته را در مورد آهنرباهای سربی ، فشار دادن صفحات و کانال های فروش نمی دانند ، به نظر می رسد قابل مشاهده برای موفقیت در دراز مدت بسیار مهم است.

وقتی ترافیکی به وب سایت یا وبلاگ شما می آید ، تقریباً بدون محدودیت ، به شما این فرصت را می دهد تا انواع ابتکارات بازاریابی را آزمایش کنید. با این وجود ، بدون وجود این ترافیک ، قبل از اینکه واقعاً اثربخشی پیشنهادات خود را تعیین کنید و هزینه هر خرید (CPA) خود را کشف کنید ، مجبور به صرف هزینه برای تبلیغات پرهزینه هستید ، دو موردی که هسته اصلی گسترش هر کسب و کار آنلاین است.

من این را به یک سناریوی متناقض Catch-22 تشبیه می کنم ، زیرا به نظر می رسد بدون یکی نمی توانید دیگری را داشته باشید. برای هدایت ترافیک هزینه لازم است ، اما برای کسب درآمد به ترافیک نیاز است. بنابراین اشتباهی نکنید که میلیون ها بازاریاب آنلاین دیگر در سراسر جهان مرتکب می شوند. قبل از اینکه بخواهید میزان بازدید شما را به پیشنهادات خود مقیاس یا ارسال کنید ، مطمئن شوید که همه چیز را برای فراموشی تقسیم کرده و نرخ تبدیل خود را قبل از شیرجه رفتن در سر تعیین کنید.
  
جلب اعتماد Google

بزرگترین مشکلی که اکثر مردم هنگام تلاش برای یادگیری هر کاری در رابطه با رانندگی بیشتر به وب سایت خود یا افزایش دید خود در انواع رسانه های آنلاین دارند ، این است که آنها سعی می کنند کمترین کار را برای بیشترین بازده انجام دهند. گوشه ها را می برند و میانبر می گیرند. به همین دلیل ، آنها شکست می خورند. امروز اگر جدی در بازاریابی هر چیزی در وب هستید ، باید اعتماد Google را جلب کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد