کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

کاهش تضمینی رتبه الکسا

این که آیا شما یک تاجر هستید یا توسعه دهنده نرم افزار هستید ، وب سایت شما اولین و آخرین چیزی است که هر روز به آن نگاه می کنید. وب سایت شما به وب سایت شما تبدیل می شود رتبه الکسا علامت یک وب سایت معتبر و معتبر است. رتبه بالاتر الکسا به این معنی است که وب سایت شما از ترافیک بیشتری برخوردار است. بنابراین ، برای دستیابی به آن که باعث ایجاد ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه الکسا در اینجا می شود ، 5 مرحله برای کمک به شما می باشد.


1. محتوای کیفیت
اگر می خواهید ترافیک خوبی داشته باشید ، محتوای اصلی و اصلی را ایجاد کنید. اینترنت پر از مقاله و وبلاگ در مورد هر موضوع دیگر است. از آنجا که طاقچه خود را انتخاب کرده اید ، چشم انداز بهتری نسبت به حوزه خود خواهید داشت و بنابراین نظارت خود را بر محتوای با کیفیت خوب نشان خواهید داد.
  
 

2. از ALEXA TOOLBAR استفاده کنید
به سادگی افزونه alexa کروم را به مرورگر Google Chrome خود ، این ابزار یا افزونه مرورگر کاهش رتبه الکسا اضافه کنید که داده های ترافیکی که به وب سایت شما وارد می شود را جمع آوری کرده و برای تجزیه و تحلیل داده ها به alexa.com می فرستد. تمام داده های مختلف از رتبه وب سایت شما تا سرعت وب سایت شما و داده های بسیار عمیق تری را به شما نشان می دهد.

الحاق Google Chrome Chrome

3. SPREAD MEDIA اجتماعی
رسانه های اجتماعی می توانند شما را بیشتر از بازدید کنندگان وب سایت خود جذب کنند و به همین دلیل رتبه الکسا شما قطعاً بهبود می یابد. سایت هایی مانند Facebook ، LinkedIn ، توییتر مطمئناً به شما کمک می کنند تا محتوای خود را برای دسترسی بیشتر گسترش دهید.


رسانه های اجتماعی گسترش یافت

4- ارائه سایت به دایرکتوری وب سایت
دایرکتوری وب مانند طبقه بندی چندین دسته است و هنگامی که وب سایت ارائه می شود ، روند بررسی را توسط یک ویرایشگر طی می کند. ویرایشگر وب سایت را برای محتوای با کیفیت ، دسته بندی و موارد مختلف بازرسی می کند. هنگامی که سایت پس از تمام مراحل ذکر شده است ، پس از آن برای موتور جستجو آسانتر و طبقه بندی سایت آسان تر است.

 

5. محتوای منظم را بنویسید
آخر اینکه شما همه این کارها را کردید ، محتوای خوبی نوشتید ، آن را در رسانه های کاهش رتبه الکسا اجتماعی پخش کردید اما این طور نیست. مردم به دنبال مطالب خوب هستند ، بنابراین مجبور خواهید بود این کار را بیشتر از قبل انجام دهید و نوشتن و به روزرسانی وبلاگ های جدید و موجود را ادامه دهید تا بتوانید از ترافیک منظم در وب سایت خود استفاده کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد