کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

آموزش طراحی سایت با وردپرس

قبلاً بدون دانستن حداقل اصول کدگذاری نمی توانستید وب سایتی ایجاد کنید. با این حال ، این روزها ، یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس و سایت سازان امکان راه اندازی وب سایت خود را برای تقریباً هر کس فراهم کرده است. حتی اگر هرگز خط کد را لمس نکرده باشید. آموزش طراحی سایت با وردپرس  با این حال ، هنوز محدودیت هایی برای آنچه می توانید بدون هیچ دانش کدگذاری انجام دهید وجود دارد.


خوشبختانه این محدودیت ها آنچنان که تصور می کنید سختگیرانه نیستند. در واقع ، ایجاد وب سایت های تا حدودی پیچیده در وردپرس بدون دانستن نحوه کدگذاری کاملاً امکان پذیر است. در این مقاله ، شما را در مورد آنچه می توانید و یا نمی توانید با WordPress انجام دهید ، در صورت نداشتن تجربه توسعه وب ، بررسی خواهیم کرد. بیایید درست بپریم!

  

هنگامی که کد نویسی هنگام استفاده از وردپرس ضروری است

قبل از شیرجه رفتن ، مهم است که شما با "کدگذاری" حداقل دانش اولیه در مورد سبک سازی HTML و CSS را درک کنید. اگرچه این دو زبان به شما کمک می کند تا اصول سفارشی سازی وردپرس را جستجو کنید ، اگر می خواهید در موارد پیشرفته تر غوطه ور شوید ، حداقل به دانش PHP نیاز دارید.


با توجه به این موضوع ، در اینجا لیستی سریع از وظایف وردپرس آورده شده است که برای انجام آنها به دانش رمزگذاری احتیاج دارید:


ایجاد تم یا پلاگین.

سبک وب سایت خود را با استفاده از CSS سفارشی کنید.

اضافه کردن توابع جدید یا ویرایش توابع موجود.

فقط برای اینکه شما درمورد آنچه راجع به آن صحبت می کنیم ایده بگیرید. اگر می خواهید یک قالب جدید وردپرس ایجاد کنید ، باید حداقل دو فایل به نام style.css و index.php ایجاد کنید. یک پرونده بسیار ساده index.php فقط ممکن است حاوی برخی از HTML ها باشد ، اما اگر می خواهید چیزهای ارزشمندی ایجاد کنید باید از PHP استفاده کنید و عملکردهای اصلی وردپرس مانند "حلقه" را درک کنید.


به همین ترتیب ، حتی اگر موضوع شما کاملاً کاربردی باشد ، بدون برخی از CSS به هیچ وجه زیبا به نظر نمی رسد. شاید فقط با استفاده از قطعه ها و راهنماهای کد Googling بتوانید از پس چیزهای زیادی برآیید. با این حال ، در آن مرحله ، شما اصولاً اصول توسعه وب را قبلاً یاد می گیرید.


خبر خوب این است که هیچ یک از این کارها برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای با عملکردی تا حدی پیشرفته کاملاً ضروری نیست. اگرچه ممکن است خودتان را بخواهید که پتانسیل ارائه شده توسط سیستم عامل را با عمق بیشتری کشف کنید ، اما این تقریباً اختیاری است. یادگیری برخی از اصول توسعه وب مطمئناً سرمایه گذاری خوبی در زمان شما خواهد بود ، اما شما به همین راحتی می توانید یک سایت وردپرس کاربردی و جذاب بصری ایجاد کنید و هیچ برنامه ای برای رمزگذاری نداشته باشید.


5 کاری که می توانید با وردپرس بدون رمزگذاری انجام دهید

ما در حال حاضر قصد داریم به شما نشان دهیم چه چیزی در وردپرس امکان پذیر است حتی اگر نمی توانید کدگذاری کنید (یا نمی خواهید برای این کار). بیا بریم!


1. ایجاد وب سایت و فروشگاه آنلاین

"ایجاد یک وب سایت" عبارت بسیار گسترده ای است. می توانیم به یک وبلاگ ، یک فروشگاه آنلاین ، یک وب سایت خدمات یا حتی یک نمونه کارها اشاره کنیم. سایت های مختلفی وجود دارد که با وردپرس می توانید هرکدام از آنها را ایجاد کنید.


این پلت فرم برای وبلاگ نویسی کاملاً مناسب است و اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید می توانید از افزونه WooCommerce - یا پلاگین تجارت الکترونیکی دیگر استفاده کنید. به عبارت دیگر ، خیلی کم است که شما نمی توانید با ترکیب صحیح پلاگین ها و تم ها انجام دهید.


اگر تازه کار در وب سایت خود را شروع کرده اید ، ممکن است یک افزونه ساخت سایت نیز مفید باشد. به عنوان مثال ، تم Divi ما شامل Divi Builder خاص خود است که به شما امکان می دهد با استفاده از ماژول ها و یک رابط کشیدن و رها کردن ، سایت های پیشرفته ای بسازید:


Divi Builder.


سازنده سایت یکی از بهترین راه ها برای شخصی سازی سایت شماست ، خصوصاً اگر استفاده از رابط بصری را ترجیح می دهید. این یک روش بصری برای جمع آوری یک سایت است ، زیرا می توانید هر بخش را تجسم کنید بدون اینکه نگران درک کد اصلی باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد