کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

قیف فروش در بازاریابی دیجیتال

اگر ما یک فعالیت کسب و کار, ما همیشه در مورد میزان فروش و وفاداری مشتری و عواملی که این مشکل را تحت تاثیر قرار نگران. یک سوال در مورد راه حل هایی وجود دارد که می تواند به ما در شناسایی مشتریان ما کمک کند و با آنها در مسیر خرید ارتباط برقرار کند. مدل های مختلف برای حل این مسائل در موضوع بازاریابی به خصوص در دنیای دیجیتال امروز وجود دارد در این مقاله ما سعی می کنیم به شما ارائه با یک نوع پر و موثر نرم افزار در آن به معنی یک آشنا قیف فروش ما:


مسیر فروش شامل یک مدل در فرایند کسب و کار است که آشنایی مشتری مراحل خرید و سپس. نه لزوما همه افرادی که با کسب و کار ما آشنا هستند و به عنوان یک مشتری وفادار خواهد شد و در هر مرحله تحت تاثیر عوامل منافع و نیاز به از دست دادن این تعداد از مردم را به خود جلب کسب و کار است که اتفاق می افتد که منجر به شکل گیری یک شکل شبیه به قیف می شود. ایده آل ترین وضعیت برای فروش, با توجه به یک سیلندر به جای آن از یک قیف است که همه افراد آشنا با کسب و کار ما به عنوان مشتریان وفادار از قیف بیرون اما در عمل با توجه به ماموران گفت: چنین چیزی غیر ممکن به نظر می رسد.

  

انواع مشتریان


برای درک بهتر مدل قیف فروش ، لازم است خود را با انواع مشتریان از لحاظ میزان تمایل و آگاهی برای فروش آشنا کنید :


سرب یا ایده :


همه افرادی که تبلیغات و تبلیغات ما را می بینند و وجود کسب و کار ما را کشف می کنند و با آنها ارتباط برقرار می کنند یا منتظر تماس با آنها هستند ، راهنماهای محسوب می شوند. کیت در نازل قیف است.


چشم انداز و یا مشتریان بالقوه :


افرادی که به نوعی با این سازمان ارتباط ما دارای یک نوع علاقه به دانستن است که محصولات ما نشان داده اند که احتمال خرید در این گروه بالاتر است. این گروه پس از سرنخ ها به قیف می افتد. بخشی از دست دادن در این مرحله رخ می دهد که منجر به تنگ شدن قیف می شود.


مشتریان و یا مشتریان وفادار :


بخشی از مشتریان بالقوه با آنها رابطه منجر به خرید در گروه و در پایان از قیف قرار داده شده.


در هر مرحله با فعالیت بازاریابان و افزایش آگاهی از خدمات و محصولات ما می تواند راهنمای سرنخ به پایان قیف انجام خواهد شد و مشتریان از نظر طرز فکر خود را در آغوش خرید ما هستند.

مزایای استفاده از قیف فروش


شناسایی مشتریان واقعی


از طریق این مدل, ممکن است برای شناسایی و منزوی افرادی که به طور تصادفی به ما بیش از کسانی که نیاز به خرید در معرض شده است.


پیش بینی بازار


مسیر فروش اجازه می دهد تا شما را به برآورد میزان فروش و بازار آینده در هر مرحله با اندازه گیری تعداد مشتریان.


شناسایی موانع


با بررسی مقدار از مشتریان موجود در هر مرحله و دوره شناسایی دلایل کاهش و یا افزایش فروش و به دنبال حذف موانع.


بازاریابی موثر


مسیر فروش شناسایی مناطق و مناطق که در آن مشتریان ما در آن قرار دارد و که در آن فروش رخ نمی دهد. طراحی یک راه حل برای این مشکل ما افزایش فروش کمک می کند.


تعیین طعم و مزه مشتریان


با شناسایی رفتارهای مشتریان واقعی خود را با کمک مسیر فروش ، شما می توانید سلیقه مشترک و رفتار خود را درک و اجرای آگهی بعدی درآمده است.

سرکوب فروش در بازاریابی محتوا


در حال حاضر ما برای تولید محتوا به قیف می رویم و بررسی می کنیم که چگونه برای تولید محتوای ارزشمند استفاده می شود:


مرحله اول ایجاد آگاهی و علاقه برای مخاطب است که به عنوان بازدید کننده وارد سایت شده است. محتوای این بخش باید در یک زمان کوتاه به بسیاری از بازدیدکنندگان پاسخگو باشد و بهتر است که یک طرف خبری داشته باشید. ساده بودن در همان زمان نشان دهنده حرفه ای خود را به عنوان یک نویسنده. هدف از تولید محتوا برای این بخش هدایت بازدید کنندگان به بخش بعدی قیف است و آنها بیشتر علاقه مند به چگونگی و چگونگی رسیدن به هدف خود هستند.


در مرحله بعدی قیف ، مردم به دقت سایت را بررسی می کنند و محتوا و نظرات کاربران را به طور دقیق می خوانند. آنها با استفاده از لینک های مناسب و مفید در این بخش کمک.


گام بعدی این است که تحت تاثیر قرار دادن و انجام خرید. مشتری به ما اعتماد کرد و تصمیم به خرید. تشویق مشتری به خرید بیشتر با قرار دادن تبلیغات و تخفیف ارائه می دهد.

فروش معکوس




مراحل انجام شده در مسیر فروش با مخاطب آغاز خواهد شد. به طوری که مخاطبان با کسب و کار ما, آشنا, آغاز یک رابطه با راه های مختلف موتورهای جستجو و یا آگهی ها تبلیغات, و غیره., به این معنا که, برای بازاریابی, درونگرا خواهد گفت. همچنین نوع دیگری از بازاریابی به نام بازاریابی برونگرا که برای تلفن های موبایل مانند سرکوب مخالف وجود دارد. در آن شرکت یا کسب و کار آغازگر ارتباطات است.

مدل های مختلف سرکوب فروش در بازاریابی

مدل Adya



اولین بار در 1898 یک فعال تبلیغاتی به نام الیاس علم لوئیس (الیاس سنت علم لوئیس) یک مدل عمومی به نام Aida برای مراحل آشنایی با نام تجاری برای خرید محصول ارائه شده (بدون نیاز به شکل یک مرد قیف شکل می کند) است.


این مدل شامل 4 بخش است :


آگاهی: در این مرحله مردم با محصولات و خدمات ما آشنا می شوند و وجود ما را تشخیص می دهند. این باید بسیاری از سرنخ با استفاده از منابع مختلف را جذب کند.


علاقه و یا جذابیت (بهره): یک بعد از آشنایی با محصول و به دنبال برطرف کردن نیاز خود است ما باید راه های مختلف مانند تولید محتوا و مناسب برای این شرکت به جلو و محصول خود را. مقدار علاقه یک فرد به محصول باید به گونه ای باشد که مرحله بعدی مسیر فروش هدایت شود.


میل و تصمیم گیری (میل) : در این مرحله ، یک فرد تصمیم خود را برای خرید می گیرد. یافتن محصولاتی که نیاز شما را برآورده می کنند. تحول احساس " عشق محصول "به" تمایل محصول " باید در مخاطبان ، در مرحله تمایل به مدل Aida رخ دهد. در واقع ، آن را باید میل و تمایل به سعی کنید محصول در یک فرد در راه است که راه را به پایان ظلم و ستم منجر شود را افزایش دهد.


خرید و یا اقدام( بازدید کنندگان): در این مرحله مشتری تصمیم خود را به خرید و شروع به تعامل با نام تجاری در بسیاری از.


26 سال پس از معرفی این مدل, یک فرد به نام ویلیام W. تاونسند در باند فروشندگی فرم قیف در توضیح مدل Aida از مراحل فروش استفاده می شود.


اما برخی معتقدند که این مراحل 4 پایان فرایند فروش نیست ، مدل Aida کل فرایند را به خوبی نشان نمی دهد. برای کسب و کار به شکوفا, ما نیاز به ماندن وفادار به مشتری. برای این منظور ، ما به دنبال مدل های دیگر قیف فروش در بازاریابی خواهیم بود.

مدل 5a (پاپیون) تولید کننده چین)



این مدل جدید از مشتری رفتارهای امروز در جهان و تاثیر شبکه های اجتماعی, خانواده, دوستان و دیگر عوامل زیر قرار می دهد و بر اساس حفظ تمرکز بر روی خدمات به مشتریان است.


مزایای این روش :


هزینه حفظ کارگران قبلی کمتر از جذب مشتریان جدید است.


قدیمی ترین مشتری و زمان بیشتری طول می کشد برای به اشتراک گذاشتن کار ما ، سود بیشتر شما در هر فروش را.


مشتریان قدیمی تبلیغ رایگان ما هستند.


اکثر مردم گوش دادن به آشنایان خود را در خرید اغلب.


5 مرحله از این مدل :


مرحله اول: آگاهی (آگاهی)


آگاهی اولین گام در فرایند خرید شروع می شود. شرکت ها می توانند به روش های مختلف مانند تبلیغات ، تبلیغات شبکه های اجتماعی و بسیاری از راه های دیگر برای کمک به جذب مشتریان. هدف از این سازمان باید برای ایجاد خاطرات در مردم به طوری که آنها می توانید آنها را به یاد داشته باشید اگر آنها ضربه با نام تجاری در جای دیگر.


مرحله دوم: جذب (درخواست)


در این مرحله ، مشتریانی که با نام تجاری آشنا شده اند علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد آن هستند. در این مرحله باید پرداخت شود برای ترویج این ویژگی ها و ویژگی های نام تجاری که در ذهن مخاطبان از مرحله توسعه یافته باقی می ماند. بسته به نوع محصول مهم است که به شناسایی آن دسته از خواص است که احساس علاقه و عشق در مخاطبان را افزایش می دهد.


مرحله سوم: جستجو (بپرسید)


پس از تشویق حس علاقه مشتری, آنها به دنبال اطلاعات بیشتر برای تصمیم گیری در خرید. برای به دست آوردن این اطلاعات توسط آشنایان پرس و جو ، بررسی نظرات و تجربیات افرادی است که محصولات و خدماتی را که مورد استفاده قرار می گیرند یا برای نشان دادن این شرکت می توانند انجام دهند. همراهی مشتریان در این راستا و قرار دادن اطلاعات بیشتر در اختیار آنها ، حضور در اکثر شبکه ها و سیستم عامل های ارتباطی یک راه موثر در این مرحله است.


گام چهارم: اقدام (عمل)


در این مرحله ، مشتری اقدام به خرید با اطلاعات به دست آمده. تا آنجا که ممکن است ، فرایند خرید و درخواست بازخورد باید ساده شود تا این نه تنها یک خرید یک بار باشد.


گام پنجم: تماس بگیرید)


مشتریان این مرحله با توجه به کیفیت محصول و خدمات پس از فروش آن است که یک احساس رضایت که منجر به چندین خرید توصیه و معرفی محصول به دیگران است. این مشتریان بسیار ارزشمند هستند و برای حفظ و نگهداری آنها باید از برنامه های مختلف است که می تواند دانلود یک کتاب رایگان, آموزش رایگان, و غیره. استفاده می کند.


در پایان با معرفی قیف فروش, مدل, است که سعی در نشان دادن اهمیت این خرید مسیر مشتریان و مراحل است که ما که درک و پیاده سازی برای کسب و کار شما نه تنها به کاهش هزینه ها و افزایش فروش بلکه برای کمک به وفادار ماندن مشتریان خواهد شد.

https://www.indiegogo.com/individuals/25422973


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد