کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی - کسب درآمد اینترنتی - بازاریابی اینترنتی

6 راه برای ایجاد محتوای قابل اشتراک

محتوا می تواند مارکی را ایجاد یا از بین ببرد. محتوای نامناسب ، توهین آمیز یا خارج از لمس می تواند نام تجاری بدی به شما بدهد و مشتریان را بترساند ، در حالی که محتوای عالی به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، انجمن های تجاری مثبت ایجاد کنید و درآمد شرکت خود را افزایش دهید. اما حتی محتوای عالی نیز باید به اشتراک گذاشته شود تا دیده شود. بنابراین چگونه می توانید مخاطبان خود را به اشتراک گذاری آنچه که ایجاد کرده اید تحریک کنید؟ در اینجا شش نکته برای کمک به شما در شروع آورده شده است!

  ادامه مطلب ...

آموزش بازاریابی اینترنتی

مندی مک ایوان یکی از پیشروترین بازاریاب های B2B در جهان است. به همین ترتیب ، وبلاگ وی یکی از بهترین وبلاگ ها در صنعت است. این دارای تعداد زیادی محتوای عملی است. و گرچه به طور خاص به جراحان پلاستیک ، شرکت های مراقبت های بهداشتی و آژانس های دیجیتال اختصاص دارد ، بازاریابی اینترنتی می توان تقریباً برای هر شرکتی استفاده کرد.
خرید بلاگ
اگر در صنعت تجارت الکترونیک هستید ، وبلاگ Shopify را باید بخوانید. مهم نیست که شما یک فروشگاه Shopify دارید یا وب سایت خود را ایجاد کرده اید - وبلاگ همه چیز در مورد به دست آوردن دانش و الهام مورد نیاز برای ایجاد مشاغل آنلاین سودآور است. این ترکیبی خوب از محتوای تصویر بزرگ و جزئیات ریز و درشت است.
وبلاگ Ahrefs
Ahrefs یکی از ارائه دهندگان برجسته ابزارهای داده محور و راه حل های بازاریابی جستجو است. در وبلاگ ، محتوای بسته بندی شده ای را پیدا خواهید کرد که شامل مطالعات موردی ، آموزش های دقیق و نظرات جذاب از متخصصان و پزشکان برجسته صنعت است. با خواندن بخش "بهترین وبلاگ Ahrefs" که بیش از ده مورد از منابع برتر آن را دارد ، شروع کنید.

مارکتو
Marketo بالاترین سطح وبلاگ در این لیست نیست ، اما تنوع موضوعات آن را بسیار جذاب کرده است. پست هایی را پیدا خواهید کرد که شامل موضوعاتی مانند تجربه مشتری ، مدیریت سرب ، بهره وری ، آینده کار ، ایجاد محتوا ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر در این زمینه هستند.
Rand Fishkin توییتر (RandFish)
رند فیشکین بنیانگذار Moz است ، منبع دیگری در این لیست ، و به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران بازاریابی اینترنتی  صنعت بازاریابی دیجیتال شناخته می شود. او همچنین چندین کتاب نوشت و برخی دیگر از شرکت های موفق مانند SparkToro را تأسیس کرد. به او پیگیری کنید و دریابید که چرا نزدیک به 450 هزار نفر دیگر همین کار را می کنند.
آن هندلی توئیتر (MarketingProfs)
او نه تنها رئیس محتوا در MarketingProfs است ، بلکه آن هندلی نیز یکی از برترین سخنرانان و نویسندگان این صنعت است. او تقریباً همیشه از روند اصلی دیجیتال جلوتر است و از پروفایل توییتر خود برای بیرون بردن بینش و محتوای ارزشمند استفاده می کند.
توییتر جی بائر (JayBaer)

او یکی از عجیب ترین افراد در صنعت است ، اما جی بایر همچنین دانش و تجربه زیادی دارد. او شش کتاب نوشت و چندین کسب و کار را از ابتدا رشد داد. او را دنبال کنید تا خود را در معرض دانش عملی در مورد چرخه های فروش ، بازاریابی ، جذب مشتری و استراتژی تجاری بزرگ قرار دهید.

گری واینرچوک توییتر (GaryVee)

همه افراد در صنعت گری واینرچوک را می شناسند ، که جهانی او را گری Vee می نامند. بعضی از مردم او را دوست دارند و بسیاری از مردم دوست دارند از او متنفر باشند. او بلند ، خودخواه و گاهی منزجر کننده است - اما این نام تجاری او است. او مسلماً رهبر برتر اندیشه در شبکه های اجتماعی است و یک کارآفرین بسیار موفق ، نویسنده ، سرمایه گذار و مدیرعامل پرفروش نیویورک تایمز است. اگر چیز دیگری نیست ، باید او را برای اهداف سرگرمی دنبال کنید.

توییتر جف بولاس (JeffBullas)

جف بولاس مرتباً در میان برترین تأثیرگذاران بازاریابی محتوا در جهان قرار می گیرد. او تقریباً با همه افراد این صنعت ارتباط دارد و توییت های وی بسیار ارزشمند است. به او پیگیری کنید و از منابعی که برای مخاطبانش فراهم می کند استفاده کنید.
باری شوارتز توییتر (RustyBrick)
این "جستجوی گیک" خودخوانده یکی از با استعدادترین کارشناسان تبلیغاتی با هزینه در جهان است. باری شوارتز از درون به پلت فرم Google AdWords پی می برد و به عنوان یک مهمان وبلاگ نویس ، سخنران و سخنران دائمی برخی از برترین کارشناسان موتور جستجو در جهان است. (هشدار: او خیلی توییت می کند!)
Lee Odden Twitter (LeeOdden)
لی اودن یک متخصص بازاریابی بسیار مورد احترام است که بیشتر کار خود را صرف بازاریابی محتوا و بازاریابی تأثیرگذار در فضای B2B کرده است. او همچنین سخنران اصلی و نویسنده است. اگر می خواهید در مورد استراتژی های بازاریابی B2B بیاموزید ، به او فالو کنید. او شما را در مورد موضوعات مرتبط در صنعت مطلع خواهد کرد.
ایمی پورترفیلد توییتر (AmyPorterfield)
امی پورترفیلد به سرعت رتبه های خود را افزایش داده و یک مارک شخصی را مترادف با محتوای آموزش بازاریابی آنلاین می سازد. او به ویژه علاقه مند است که به کارآفرینان کمک کند تا از طریق وبینارها ، بازاریابی محتوا و محتوای مغناطیسی لیست های ایمیل جذاب را ایجاد کنند.
Joe Pulizzi Twitter (JoePulizzi)
جو پولیزی ، بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوا ، به عنوان یکی از برجسته ترین رهبران تفکر در فضای محتوا دیده می شود. حساب توییتر وی روی استراتژی محتوا ، نوشتن متن ، تبلیغات و سایر موضوعات مرتبط متمرکز است. او همچنین گاه به گاه برخی از موضوعات خوب سئو و رسانه های اجتماعی را با هم مخلوط خواهد کرد.
توییتر پم مور (PamMktgNut)
رتبه بندی شده به عنوان یکی از 20 زن تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در فوربس ، تعداد کمی از افراد در توییتر بیشتر از پم مور درباره بازاریابی در شبکه های اجتماعی اطلاعات دارند. او دائماً در روندهای در حال پیشرفت قرار دارد و با سالها خرد و تخصص بازاریابی اینترنتی صحبت می کند. به او پیگیری کنید و همه چیزهایی را که به اشتراک می گذارد خیس کنید.



آموزش و بازاریابی: چگونه می توان هویت برند قدرتمندی را ایجاد کرد

طلاهای طلایی مک دونالد ، بطری نایک نایک و بطری کانتور کوکاکولا همگی نمونه هایی از برندهای شناخته شده جهانی هستند. کدام سازمان نمی خواهد یک برند قدرتمند و فوراً قابل تشخیص داشته باشد؟

وقتی اهمیت داشتن یک برند قدرتمند مطرح می شود ، بخش آموزش عالی مانند سایر موارد است. شناخت تنها تنها عامل مهم ، شهرت و پاسخ مثبت هیجانی نیز نیست.

قبل از تلاش برای تقلید از مارک های معروف جهانی برای ایجاد یک هویت ، ارزش دارد که با در نظر گرفتن ارزش و گزاره های فروش بی نظیر موسسه آموزشی شما به همراه نقاط درد مشتری و درایورها ، وقت صرف کنید.

 

ادامه مطلب ...

آموزش و بازاریابی: چگونه می توان هویت برند قدرتمندی را ایجاد کرد

طلاهای طلایی مک دونالد ، بطری نایک نایک و بطری کانتور کوکاکولا همگی نمونه هایی از برندهای شناخته شده جهانی هستند. کدام سازمان نمی خواهد یک برند قدرتمند و فوراً قابل تشخیص داشته باشد؟

وقتی اهمیت داشتن یک برند قدرتمند مطرح می شود ، بخش آموزش عالی مانند سایر موارد است. شناخت تنها تنها عامل مهم ، شهرت و پاسخ مثبت هیجانی نیز نیست.

قبل از تلاش برای تقلید از مارک های معروف جهانی برای ایجاد یک هویت ، ارزش دارد که با در نظر گرفتن ارزش و گزاره های فروش بی نظیر موسسه آموزشی شما به همراه نقاط درد مشتری و درایورها ، وقت صرف کنید.

 

ادامه مطلب ...

GOOGLE تأیید می کند که سرعت وب سایت ما بر الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر دارد

این رسمی است - گوگل از سرعت وب سایت های ما در الگوریتم های رتبه بندی جستجو خود یاد می گیرد ، یعنی سرعت وب سایت ما به درخواست های جستجو پاسخ می دهد.

گوگل در مقاله اخیر اظهار داشت که در مطالعات داخلی خود مبنی بر اینکه وقتی یک سایت به کندی پاسخ می دهد ، بازدید کنندگان وقت کمتری را در آنجا می گذرانند ، بنابراین تصمیم گرفتند سرعت سایت را در رتبه بندی جستجوهای خود لحاظ کنند.

آنها همچنین تعدادی از ابزارهایی را که ما می توانیم برای ارزیابی سرعت وب سایت خود استفاده کنیم ، لیست می کند:

  • Page Speed ، افزونه منبع باز Firefox / Firebug که عملکرد صفحات وب را ارزیابی می کند و پیشنهادهایی را برای بهبود ارائه می دهد
  • YSlow ، ابزاری رایگان از Yahoo! که روش هایی برای بهبود سرعت وب سایت ارائه می دهد
  • WebPagetest که نمای آبشار از عملکرد بارگذاری صفحات شما به علاوه یک لیست چک بهینه سازی را نشان می دهد
  • Google Webmaster Tools (آزمایشگاهها> عملکرد سایت) که سرعت وب سایت شما را آنگونه که توسط کاربران در سراسر دنیا تجربه می شود مانند نمودار زیر نشان می دهد
  • ابزارهای وب کد Google

بنابراین ، هنگامی که شما در حال صحبت با مدیر وب سایت خود هستید ، ممکن است بخواهید در مورد نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت خود برای کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو با آنها صحبت کنید - می دانم که با من صحبت می کنم!

اگرچه سرعت وب سایت ما برای کاربران و رتبه بندی موتورهای جستجو مهم است ، گوگل توصیه می کند که اهمیت محتوا در صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. در اینجا ویدئویی از مت کاتس گوگل ارائه شده است که در مورد اهمیت سرعت وب سایت و اهمیت محتوا توضیح می دهد.

اگر موفق شده اید وب سایت خود را سرعت بخشید ، چه اقداماتی انجام داده اید؟

آیا افزودن ابزارک های رسانه های اجتماعی شاید باعث شود سایتهای ما جذاب تر اما بارگذاری کندتر باشد و آیا زمان آن رسیده است که سایتهای خود را دوباره ارزیابی کنیم؟ بیایید همه کارشناسان سئو خود را به نظر شما چیست؟