محتوا می تواند مارکی را ایجاد یا از بین ببرد. محتوای نامناسب ، توهین آمیز یا خارج از لمس می تواند نام تجاری بدی به شما بدهد و مشتریان را بترساند ، در حالی که محتوای عالی به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، انجمن های تجاری مثبت ایجاد کنید و درآمد شرکت خود را افزایش دهید. اما حتی محتوای عالی نیز باید به اشتراک گذاشته شود تا دیده شود. بنابراین چگونه می توانید مخاطبان خود را به اشتراک گذاری آنچه که ایجاد کرده اید تحریک کنید؟ در اینجا شش نکته برای کمک به شما در شروع آورده شده است!
طلاهای طلایی مک دونالد ، بطری نایک نایک و بطری کانتور کوکاکولا همگی نمونه هایی از برندهای شناخته شده جهانی هستند. کدام سازمان نمی خواهد یک برند قدرتمند و فوراً قابل تشخیص داشته باشد؟
وقتی اهمیت داشتن یک برند قدرتمند مطرح می شود ، بخش آموزش عالی مانند سایر موارد است. شناخت تنها تنها عامل مهم ، شهرت و پاسخ مثبت هیجانی نیز نیست.
قبل از تلاش برای تقلید از مارک های معروف جهانی برای ایجاد یک هویت ، ارزش دارد که با در نظر گرفتن ارزش و گزاره های فروش بی نظیر موسسه آموزشی شما به همراه نقاط درد مشتری و درایورها ، وقت صرف کنید.
طلاهای طلایی مک دونالد ، بطری نایک نایک و بطری کانتور کوکاکولا همگی نمونه هایی از برندهای شناخته شده جهانی هستند. کدام سازمان نمی خواهد یک برند قدرتمند و فوراً قابل تشخیص داشته باشد؟
وقتی اهمیت داشتن یک برند قدرتمند مطرح می شود ، بخش آموزش عالی مانند سایر موارد است. شناخت تنها تنها عامل مهم ، شهرت و پاسخ مثبت هیجانی نیز نیست.
قبل از تلاش برای تقلید از مارک های معروف جهانی برای ایجاد یک هویت ، ارزش دارد که با در نظر گرفتن ارزش و گزاره های فروش بی نظیر موسسه آموزشی شما به همراه نقاط درد مشتری و درایورها ، وقت صرف کنید.
این رسمی است - گوگل از سرعت وب سایت های ما در الگوریتم های رتبه بندی جستجو خود یاد می گیرد ، یعنی سرعت وب سایت ما به درخواست های جستجو پاسخ می دهد.
گوگل در مقاله اخیر اظهار داشت که در مطالعات داخلی خود مبنی بر اینکه وقتی یک سایت به کندی پاسخ می دهد ، بازدید کنندگان وقت کمتری را در آنجا می گذرانند ، بنابراین تصمیم گرفتند سرعت سایت را در رتبه بندی جستجوهای خود لحاظ کنند.
آنها همچنین تعدادی از ابزارهایی را که ما می توانیم برای ارزیابی سرعت وب سایت خود استفاده کنیم ، لیست می کند:
بنابراین ، هنگامی که شما در حال صحبت با مدیر وب سایت خود هستید ، ممکن است بخواهید در مورد نحوه سرعت بخشیدن به وب سایت خود برای کمک به رتبه بندی موتورهای جستجو با آنها صحبت کنید - می دانم که با من صحبت می کنم!
اگرچه سرعت وب سایت ما برای کاربران و رتبه بندی موتورهای جستجو مهم است ، گوگل توصیه می کند که اهمیت محتوا در صفحه از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. در اینجا ویدئویی از مت کاتس گوگل ارائه شده است که در مورد اهمیت سرعت وب سایت و اهمیت محتوا توضیح می دهد.
اگر موفق شده اید وب سایت خود را سرعت بخشید ، چه اقداماتی انجام داده اید؟
آیا افزودن ابزارک های رسانه های اجتماعی شاید باعث شود سایتهای ما جذاب تر اما بارگذاری کندتر باشد و آیا زمان آن رسیده است که سایتهای خود را دوباره ارزیابی کنیم؟ بیایید همه کارشناسان سئو خود را به نظر شما چیست؟